Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie remontu dachu budynku przy ulicy Bałtyc-kiej 30 w Grodzisku Mazowieckim po dawnej siedzibie W.K.U. w Grodzisku Mazowieckim dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej z przemurowaniem kominów i wymianą obró-bek blacharskich” oznaczenie sprawy ZP\342\23\06

  • Zamieszczono: 04.10.2006 r.
  • Data składania ofert: 17.10.2006 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 17.10.2006 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 04.10.2006 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie remontu dachu budynku przy ulicy Bałtyc-kiej 30 w Grodzisku Mazowieckim po dawnej siedzibie W.K.U. w Grodzisku Mazowieckim dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej z przemurowaniem kominów i wymianą obró-bek blacharskich” oznaczenie sprawy ZP\342\23\06.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu o powierzchni 202,93 m2 budynku na terenie posesji Bałtycka 30 w Grodzisku Mazowieckim.

Zakres prac obejmuje:
 demontaż starego pokrycia dachu z papy ( łącznie 4 warstwy),
 demontaż obróbek blacharskich dachu wraz z rynnami,
 demontaż istniejącego poszycia dachu z desek wraz z wymianą części konstrukcji drewnianej dachu,
 demontaż istniejących ścianek ażurowych kolankowych na poddaszu budynku,
 rozbiórka uszkodzonych elementów gzymsu z cegły i jego uzupełnienie,
 załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na dostępne Wykonawcy wysypisko odpadów,
 wymiana elementów konstrukcji drewnianej dachu z wykonaniem nowego deskowania połaci z tarcicy nasyconej,
 wykonanie nowego dachu z blachodachówki powlekanej o powierzchni 202,93 m2 z osadze-niem 6 sztuk okien w płaszczyźnie połaci dachu oraz montażem nowych obróbek blachar-skich dachu z blachy stalowej powlekanej,
 montaż nowych rynien z PCV ( rynny o średnicy 150 mm – 32,62 mb, rynny o średnicy 100 mm – 18,36 mb i rury spustowe o średnicy 120 mm – 32,40 mb),
 rozbiórka istniejących kominów do poziomu dachu i ich postawienie na nowo z cegły klinkie-rowej,
 wykonanie nowych ścianek działowych ażurowych podpierających konstrukcję dachu.

Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certy-fikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przed-miarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie sta-wek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych mate-riałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w Specyfikacji Technicznej Wyko-nania i Odbioru Robót Budowlanych. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wyko-nawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i gwarancji trzy lata od daty odbioru końcowego. Wymagany okres gwarancji producenta na poszycie dachu z blachodachówki powlekanej minimum 15 lat od daty odbioru końcowego prac.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 1.200,0 zł ( jeden tysiąc dwieście złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z upraw-nieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynie-rów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy)

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 17.10.2006 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Staro-
stwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.10.2006 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

Ogłoszenie wywieszono w dniu 04.10.2006 roku.
Zdjęto dnia ............ 10.2006 roku.


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 09.10.2006 r., godz. 12.04
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 09.10.2006 r., godz. 12.04
Czas Administrator Opis zmiany
09.10.2006 r., godz. 12.04 Administrator Dodanie przetargu do BIP.