Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie przebudowy wejścia do budynku przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim z przebudową podjazdu i dostosowaniem dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz ocieplenie elewacji i stropodachu”. ( CPV: 4523200-1; 45233222-1; 45450000-6).

  • Zamieszczono: 10.10.2006 r.
  • Data składania ofert: 25.10.2006 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 25.10.2006 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 10.10.2006 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie przebudowy wejścia do budynku przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim z przebudową podjazdu i dostosowaniem dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz ocieplenie elewacji i stropodachu”.
( CPV: 4523200-1; 45233222-1; 45450000-6).


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wejścia do budynku przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim z przebudową podjazdu i dostosowaniem dostępu dla osób niepełno-sprawnych wraz z ociepleniem elewacji i stropodachu.

Zakres prac obejmuje:

 likwidację wejściowych schodów wewnętrznych wraz z ich odtworzeniem po zewnętrznej stronie wejścia do budynku,
 budowę podjazdu ( pochylni) dla wózków inwalidzkich oraz osób niepełnosprawnych wraz z wydłużeniem podestu wejściowego przed wejściem do budynku,
 przebudowę istniejących nawierzchni chodników z kostki betonowej związaną z wykonaniem podjazdów,
 ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych budynku wraz z ich osiatkowaniem, otynkowa-niem i pomalowaniem ( ( styropian grubości 10 cm, siatka + tynk cienkowarstwowy, kolory-styka ścian według dokumentacji),
 obłożenie cokołów budynku płytkami ceramicznymi mrozoodpornymi lub nałożenie marmoli-tu,
 ocieplenie stropodachu nad I piętrem wełną mineralną grubości 10 cm,
 załadunek i wywóz odpadów powstałych w trakcie prac na dostępne Wykonawcy wysypisko.

Zakres przewidzianych prac obejmuje projekt budowlany nadbudowy i modernizacji budynku Staro-stwa Powiatu Grodziskiego opracowany przez Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych JAW – ATAR dr inż. arch. Andrzej Jaworski ul. Okólna 9c kod 05-822 Milanówek.

UWAGA: Wobec faktu iż budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i braku zgody
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na nadbudowę nad tarasem część prac ujęta w
dokumentacji nie będzie realizowana. Zakres prac przewidzianych do wykonania niniej-
szym przetargiem zostanie ujęty w Kosztorysie ofertowym ( załączniku Nr 4 do SIWZ).

Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewi-dziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i gwarancji trzy lata od daty odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac.


1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.

2. Wadium przetargowe wynosi: 2.000,0 zł ( dwa tysiące złotych).

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych
urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji
technicznej. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certy-
fikaty itp.).


5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z upraw-nieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynie-rów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy)

6. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
8. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
9. Oferty można składać do dnia 25.10.2006 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Staro-
stwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.10.2006 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

Ogłoszenie wywieszono w dniu 10.10.2006 roku.
Zdjęto dnia ............ 10.2006 roku.



SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 11.10.2006 r., godz. 09.49
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 11.10.2006 r., godz. 09.49
Czas Administrator Opis zmiany
11.10.2006 r., godz. 09.49 Administrator Dodanie przetargu do BIP.