Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogła-sza przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie „Zakupu, dostawy wyposażenia serwerowi ( dwa serwery + montaż wyposażenia serwerowni), podpis elektroniczny i uruchomienie sieci in-formatycznej w siedzibie Starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim wraz z pracami adaptacyjnymi budowlanymi”

  • Zamieszczono: 15.11.2006 r.
  • Data składania ofert: 28.11.2006 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 28.11.2006 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 15.11.2006 roku.


Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogła-sza przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie „Zakupu, dostawy wyposażenia serwerowi
( dwa serwery + montaż wyposażenia serwerowni), podpis elektroniczny i uruchomienie sieci in-formatycznej w siedzibie Starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim wraz z
pracami adaptacyjnymi budowlanymi” w ramach „ Dofinansowania infrastruktury informatycznej Starostwa Powiatu Grodziskiego dla potrzeb lokalnej społeczności „ w ramach Priorytetu 1 – Rozbu-dowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów w trzech nieza-leżnych częściach:

o cześć I wyposażenie serwerowi ( dwa serwery + montaż wyposażenia serwerowi) wraz oprogramowaniem i montażem klimatyzatora,
o cześć II prace budowlane adaptacyjne ( podłoga podwieszana w serwerowi, okablowanie sieciowe obu budynków Starostwa, prace tynkarsko-malarskie),
o cześć III podpis elektroniczny z czytnikami.

Zakres prac w części I obejmuje:

 zakup i dostawę dwóch sztuk serwerów wraz z dwoma monitorami i oprogramowaniem zgod-nie z załącznikiem Nr 4a ( jedna sztuka w pomieszczeniu Nr 8 budynek Kościuszki 32, zaś drugi w szafie wiszącej w budynku Kościuszki 30 pokój Rady Powiatu),
 montaż klimatyzatora w „ nowym” pomieszczeniu serwerowi ( pokój Nr 8),
 uruchomienie serwerowi po zakończeniu pozostałych prac adaptacyjnych.

Zakres prac w części II obejmuje:

 adaptacja budowlana pokoju Nr 8 ( Obrona Cywilna) na pomieszczenie serwerowi ( w doku-mentacji przewidziano pokój Nr 9 ( Informatyk) – demontaż części posadzki i wykonanie podłogi podnoszonej, wykonanie przejść przez ściany i stropy na układane przewody okablowania strukturalnego zgodnie z załącznikiem Nr 4b do SIWZ,
 wykonanie okablowania strukturalnego w obu budynkach zgodnie z dokumentacją sieci infor-matycznej ( załącznik Nr 7 do SIWZ) z wykonaniem przejścia napowietrznego między budyn-kami,
 zakup i montaż szafy serwerowej kompletnej 42U w pomieszczeniu serwerowni ( pokój Nr 8 Obrona Cywilna),
 prace murarsko-malarskie związane z ułożeniem okablowania i związanymi z tym naprawami murów i powłok malarskich.

Zakres prac w części III obejmuje:
 dostarczenie i montaż urządzeń do obsługi podpisu elektronicznego wraz z jego uruchomie-niem zgodnie z załącznikiem Nr 4c do SIWZ,
 dostarczenie i montaż skanera, drukarki kodów kreskowych, czytnika kodów kreskowych zloka-lizowanych w pokoju Nr 8.

Zakres przewidzianych prac obejmuje projekt sieci informatycznej dla Starostwa Powiatu Grodziskiego opracowany przez Tek s.c. ul. Elizy Orzeszkowej 5b kod 05-825 Grodzisk Mazowiecki ( załącznik Nr 7 do SIWZ).

UWAGA: Zmianie ulega lokalizacja pomieszczenia serwerowi z pokoju Nr 9 ( Informatyk) do
pokoju Nr 8 Obrona Cywilna w związku ze zmianami organizacyjnymi w Starostwie.


Dostarczony sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE zgodnie z aktualnie obowiązują-cymi przepisami ( dyrektywa unijna dotycząca niskonapięciowych urządzeń elektrycznych 73/23/EEC tak zwana LVD oraz kompatybilności elektromagnetycznej 89/336/EEC tak zwana EMC) i posiadać deklarację zgodności oferowanego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa.
Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i waż-ne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4a, 4b i 4c do SIWZ). Ewen-tualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonaw-czym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mo-wa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urzą-dzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji tech-nicznej. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych na poszczególne ( trzy) części zamówienia.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i gwa-rancji trzy lata od daty odbioru końcowego ( nie dotyczy sprzętu komputerowego na który minimalny okres gwarancji wynosi dwa lata).

Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące licząc od daty zawarcia umowy na poszcze-
gólne części zamówienia.

2. Wadium przetargowe wynosi: 1.500,0 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych za każdą z trzech części
przetargu.

3. Zamawiający przewiduje wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego jej
wykonania w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto.

4. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbli-żonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji)
3) dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnie-niami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

5. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 18 ul. Kościuszki 32 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49
lub pobrać ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

6. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

a) w zakresie zamówionego sprzętu i oprogramowania:
Imię i nazwisko: Dariusz Siedziewski
Stanowisko służbowe: Informatyk
Numer telefonu: (0-22) 724 05 01 wew. 228
Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): pok. 9
b) w zakresie procedury przetargowej:
Główny Specjalista d\s Zamówień Publicznych - Władysław Kuziara tel. ( 0-22) 724-05-01
wew, 202; e-mail: zpstargrmaz@wp.pl. godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
8. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%) na każdą z części zamówienia.
9. Oferty można składać do dnia 28.11.2006 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Staro-
stwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2006 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

Ogłoszenie wywieszono w dniu 15.11.2006 roku.
Zdjęto dnia ............ 11.2006 roku.



Odpowiedzi na pytania dotyczące przetargu

SIWZ

Załącznik 1A

Załącznik 1B

Załącznik 1C

Załącznik 2A

Załącznik 2B

Załącznik 2C

Załącznik 3

Załącznik 4A

Załącznik 4B

Załącznik 4C

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 15.11.2006 r., godz. 14.11
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 15.11.2006 r., godz. 14.11
Czas Administrator Opis zmiany
15.11.2006 r., godz. 14.11 Administrator Dodanie przetargu do BIP.