Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie ścianki działowej w pomieszczeniu serwerowi w budynku przy ulicy Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim + prace malarskie w 5 pokojach Nr 12, 17, 18, 19, 20 wraz z korytarzem i klatką schodową oraz korytarzem w Wydziale Geodezji i wy-mianą ocieplenia stropów w 2 przygórkach na poddaszu budynku na wełnę mineralną z wykona-niem nowych podłóg z płyty wiórowej pełnoprasowanj oraz wymianą wykładziny podłogowej z PCV w korytarzu na nową na II piętrze budynku” oznaczenie sprawy ZP\342\17\07. Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 120158-2007 z dnia 17.07.2007r.

  • Zamieszczono: 17.07.2007 r.
  • Data składania ofert: 08.08.2007 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 08.08.2007 r., godz. 12.30
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu i montażu ścianki działowej z PCV w pomieszczeniu serwerowi ( pokój Nr 8 ) o wymiarach i konstrukcji podanej w załączniku Nr 8 do SIWZ w budynku Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim + wykonanie prac malarskich w 5 pokojach o nr 12, 17, 18, 19, 20 wraz z korytarzem i klatką schodową oraz korytarzem w Wydziale Geodezji i wymianą ocieplenia stropów w 2 przygórkach na poddaszu budynku na wełnę mineralną z wykonaniem nowych podłóg z płyty wiórowej pełnoprasowanej oraz wymianą wykładziny podłogowej z PCV w korytarzu na nową na II piętrze budynku.

Zakres prac obejmuje:
-wykonanie i montaż ścianki działowej w pomieszczeniu serwerowi o konstrukcji z PCV prze-szklonej od poziomu posadzki w pomieszczeniu do sufitu. Ścianka musi posiadać dwie pary drzwi dwuskrzydłowych o wysokości minimum szafy serwerowej umożliwiających dostęp z boku i od frontu do szafy serwerowej w celach serwisowym i montażu dodatkowego wyposażenia.
-wykonanie prac malarskich ścian, sufitów, stolarki drzwiowej, grzejników żeberkowych , krat i balustrad wraz z rurami c.o. oraz parapetów w pokojach Nr 12, 17, 18, 19, 20 wraz z korytarzem na I piętrze budynku i klatką schodową ( w pokojach gipsowanie ścian),
-demontaż starego ocieplenia stropów na 2 przygórkach na poddaszu budynku,
-wykonanie nowego ocieplenia stropów na przygórkach wełna mineralną z wykonaniem no-wych podłóg z płyty wiórowej pełnoprasowanej,
-demontaż starej wykładziny z PCV na II piętrze budynku ( przy PCK i Geodezji) i ułożenie nowej wykładziny z wymiana listew przypodłogowych,
-załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na dostępne Wykonawcy wysypisko odpadów.

Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych ( za wyjątkiem rozwiązania konstrukcyjnego ścianki działowej w serwerowi).

Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i 1 rok gwarancji od daty odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) wykonanie i montaż ścianki działowej w serwerowi.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące licząc od daty zawarcia
umowy.

2. Wadium przetargowe wynosi 600,0 złotych.

3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji)
3) dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 08.08.2007 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.08.2007 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.


OGŁOSZENIE


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 18.07.2007 r., godz. 12.44
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 18.07.2007 r., godz. 12.44
Czas Administrator Opis zmiany
18.07.2007 r., godz. 12.44 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.