Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych, przebudowę pomieszczenia socjalnego ( powiększenie) oraz częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na aluminiową w budynku Podstawowego Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ulicy Piasta 30 w Milanówku” oznaczenie sprawy ZP\342\25\07. Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 169720 – 2007 z dnia 18.09.2007r.

  • Zamieszczono: 18.09.2007 r.
  • Data składania ofert: 09.10.2007 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 09.10.2007 r., godz. 12.30
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych, przebu-dowę pomieszczenia socjalnego ( powiększenie) oraz częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na aluminiową w budynku Podstawowego Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ulicy Piasta 30 w Milanówku

Zakres prac obejmuje:

- rozbiórkę istniejącej ślusarki okiennej i drzwiowej przy wejściu do budynku przychodni oraz w pomieszczeniu socjalnym i drzwi wewnętrznych metalowych dwuskrzydłowych,
- wymurowanie nowej ścianki zewnętrznej wraz z ociepleniem w pomieszczeniu socjalnym zgodnie z dokumentacją wraz
z osadzeniem nowego okna z PCV uchylnego i wykonaniem ocieplenia + tynk cienkowarstwowy akrylowy na zewnątrz,
- demontaż starej posadzki z wykładziny PCV w pomieszczeniu socjalnym z wykonaniem nowej posadzki z PCV zgrzewanego wraz z listwami przyściennymi,
- osadzenie nowych dwóch sztuk drzwi wejściowych do budynku przychodni aluminiowych w wersji „ ciepłego aluminium” z bezpieczna szybą i dwoma dobrymi zamkami wraz z pochwytami i samozamykaczem,
- wymianę istniejących drzwi drewnianych jednoskrzydłowych na aluminiowe ( w wersji jak wyżej) – wejście do przychodni dla dzieci,
- wymianę istniejącej stolarki metalowej okiennej i drzwiowej
w szczycie nad parterem budynku ( nad apteką) na aluminiowe ( ciepłe aluminium) przy zachowaniu istniejącego podziału
i możliwością otwierania okien – minimum dwa skrzydła otwierane celem umycia całości stolarki,
- demontaż istniejących drzwi wejściowych do przychodni dla dzieci z głównego holu przychodni,
- wykucie dwóch nowych otworów pod nowe drzwi wejściowe do nowego WC dla niepełno-sprawnych i przychodni dla dzieci
z montażem nadproży,
- demontaż starej posadzki z płytek PCV w pomieszczeniu przychodni pod przyszłe WC wraz z listwami drewnianymi,
- wymurowanie nowej ścianki działowej z gazobetonu grubości 12 cm – pomieszczenie WC,
- wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych i ułożeniem glazury w WC do wysokości 2,0 metrów,
- otynkowanie ścian + prace malarskie WC i pomieszczenie socjalne,
- ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniu socjalnym
o wysokości 1,60 metra przy zlewozmywaku i umywalce,
- doprowadzenie wody ( PE zgrzewane) i odprowadzenie ścieków od odbiorników w WC i po-koju socjalnym,
- montaż wyposażenia sanitarnego w pomieszczeniu socjalnym,
- montaż urządzeń sanitarnych dla niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją + pochwyty,
- załadunek i wywóz odpadów powstałych w trakcie prac na dostępne Wykonawcy wysypisko.

Zakres przewidzianych prac obejmuje Projekt budowlany pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych i powiększenie pomieszczenia socjalnego w budynku Podstawowego Zespołu Opieki Zdrowotnej opracowany przez firmę Projekty Budowlane, Nadzory, Kosztorysy mgr inż. Roman Kolarz ul. Grodeckiego 38 kod 05-822 Milanówek.

UWAGA: Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej należy wykonać w sposób nie utrudniający normalnej pracy placówki
( minimum w ciągu jednego dnia – 1 element) oraz z zabez-
pieczeniem terenu na czas realizacji prac i zbytnią utratą ciepła z budynku.
Prace elektryczne w remontowanych pomieszczeniach wykona inwestor we własnym zakresie.

Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urzą-dzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
i częściowych.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i gwarancji pięć lat od daty odbioru stolarka okienna i drzwiowa ( prace wewnątrz budynku gwarancja 1 rok).

Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 1.500,0 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),


• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 09.10.2007 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.10.2007 roku o godzinie 12:30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

Ogłoszenie wywieszono w dniu 18.09.2007 roku.



OGŁOSZENIE


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8

Załącznik 8a
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 20.09.2007 r., godz. 15.49
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 20.09.2007 r., godz. 15.49
Czas Administrator Opis zmiany
20.09.2007 r., godz. 15.49 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.