Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie przykanalika sanitarnego oraz przyłącza wodociągowego do budynku przy ulicy Bałtyckiej 30 w Grodzisku Mazowieckim po dawnej siedzibie W.K.U. w Grodzisku Mazowieckim dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej” oznacze-nie sprawy ZP\342\29\07.

  • Zamieszczono: 24.10.2007 r.
  • Data składania ofert: 14.11.2007 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 14.11.2007 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 24.10.2007 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie przykanalika sanitarnego oraz przyłącza wodociągowego do budynku przy ulicy Bałtyckiej 30 w Grodzisku Mazowieckim po dawnej siedzibie W.K.U.
w Grodzisku Mazowieckim dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej” oznaczenie sprawy ZP\342\29\07.

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 202806 – 2007 z dnia 23.10.2007r.


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przykanalika sanitarnego z rur PVC 160x4,7 mm o długości 16,0 metrów od istniejącej studni kanalizacyjnej w ulicy Bałtyckiej oraz przyłącza wodociągowe-go z rur PE 50x3,0 mm o długości 5,60 metra od istniejącego wodociągu z PE o średnicy D63 mm na terenie posesji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami wykonania robót przedstawionymi w SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORR), tabeli kosztorysowej, zgodnie
z postanowieniami umowy, wraz z organizacją placu budowy
i przywróceniem terenu po zakończeniu prac do stanu pierwotnego do budynku na terenie posesji Bałtycka 30
w Grodzisku Mazowieckim.

Zakres przewidzianych prac obejmuje Projekt budowlany przyłącza wodociągowego i przykanalika sanitarnego opracowany przez firmę Projekty Budowlane, Nadzory, Kosztorysy mgr inż. Ro-man Kolarz ul. Grodeckiego 38 kod 05-822 Milanówek ( załącznik Nr 8 do SIWZ).

UWAGA: Należy opracować projekt organizacji ruchu na czas zamknięcia ulicy Bałtyckiej ( przykanalik sanitarny zgodnie
z dokumentacją wykop otwarty) oraz uwzględnić koszt wyłą -czenia ulicy z eksploatacji – koszt opłat i montażu oznakowania na czas realizacji prac).


Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4a SIWZ) oraz Tabeli Kosztowej
( załącznik nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń
i materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
i częściowych.


Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i gwarancji trzy lat od daty odbioru końcowego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do wykonania prac.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 500,0 zł ( pięćset złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j
w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
- dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi
w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01 wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷ 1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 14.11.2007 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.11.2007 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.


Ogłoszenie wywieszono w dniu 24.10.2007 roku.





OGŁOSZENIE


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 4a

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 24.10.2007 r., godz. 12.44
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 24.10.2007 r., godz. 12.44
Czas Administrator Opis zmiany
24.10.2007 r., godz. 12.44 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.