Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg nieograniczony na „wykonanie projektu budowlanego ścieżki rowerowej, w ciągu drogi powiatowej 1503 (odcinek Grodzisk – Siestrzeń)

  • Zamieszczono: 27.11.2007 r.
  • Data składania ofert: 07.12.2007 r., godz. 09.50
  • Data otwarcia ofert: 07.12.2007 r., godz. 10.00
Grodzisk Maz., dn. 07.12.2007
Powiatowy Zarząd Dróg
w Grodzisku Maz.
ul. Traugutta 41
05 – 825 Grodzisk Maz.,


ZP – 342/33/2007



Informacja o unieważnieniu postępowania


Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Wykonanie projektu budowlanego ścieżki rowerowej, w ciągu drogi powiatowej 1503 (odcinek Grodzisk - Siestrzeń).

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 164, poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, informuję, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy.


U Z A S A D N I E N I E

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie projektu budowlanego ścieżki rowerowej, w ciągu drogi powiatowej 1503 (odcinek Grodzisk - Siestrzeń) została złożona jedna ważna oferta z ceną 603 900 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 200 000 zł.
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy unieważnia postępowanie ponieważ cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.







OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
o udzielenie zamówienia publicznego

pn. „wykonanie projektu budowlanego ścieżki rowerowej, w ciągu drogi powiatowej 1503 (odcinek Grodzisk – Siestrzeń)

1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego ścieżki rowerowej, w ciągu drogi powiatowej 1503 (odcinek Grodzisk – Siestrzeń)
Długość projektowanego odcinka wynosi 8 800 mb, który zlokalizowany jest w ciągu drogi powiatowej 1503 Grodzisk – Siestrzeń – Ojrzanów, na odcinku Grodzisk – Siestrzeń tj. od drogi wojewódzkiej Nr 719 Warszawa – Kamion do drogi krajowej Nr 8 Warszawa-Wrocław.

Część opisowa
1. Stan istniejący
2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót.
3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia.

Droga przebiega przez teren dwóch gmin tj. Gmina Grodzisk Maz (Grodzisk Maz., Kady, Opypy, Książnice, Marynin) i Gmina Żabia Wola (Siestrzeń), od drogi wojewódzkiej Nr 719 Warszawa – Kamion do drogi krajowej Nr 8 Warszawa – Wrocław. Długość projektowanego odcinka wynosi 8 800 mb.

1. Stan istniejący
1.1. Gmina Grodzisk Maz.
1.1.1. Odcinek miejski

Odcinek o długości ok. 8 000 mb, w tym ul. Nadarzyńska o dł. ok. 1 500 mb – odcinek miejski.
Szerokość pasa drogowego 12 – 16 m. Odcinek posiada jezdnię o nawierzchni asfaltowej o szer. 7 m, zatoki autobusowe oraz chodniki obustronne szerokości od 1,5 mb do 3,5 mb z kostki betonowej na niżej wymienionych odcinkach drogi:
• odcinek od drogi wojewódzkiej do ul. Warszawskiej, chodnik dwustronny, po str. wschodniej o szer. 1,5-3,5 m przy krawężniku, po str. zachodniej o szer. 1,5 m z pasem zieleni.
• odc. od ul. Warszawskiej do ul. Olsztyńskiej, chodnik jednostronny po str. wschodniej o szer. 1,5m w tym do ul. Górnej przy krawężniku dalej z pasem zieleni.
• odc. od ul. Olsztyńskiej do ul. Wiejskiej, chodnik dwustronny o szer. 1,5 m do 2 m z pasem zieleni.
• odc. od ul. Wiejskiej do granicy miasta bez chodnika
Odwodnienie
Ulica na odc. od drogi wojewódzkiej 100 m za ul. Zacisze posiada kanał deszczowy, a na odc. od ul. Zacisze do granicy miasta ma odwodnienie spadkami poprzecznymi i podłużnymi do rowów przydrożnych obustronnych.

1.1.2 .Odcinek zamiejski

Ul. Mazowiecka posiada jezdnię o nawierzchni asfaltowej szer. 7 mb, zatoki autobusowe oraz chodnik jednostronny szerokości 1,5 mb z kostki betonowej na niżej wymienionych odcinkach drogi:
• w rejonie zatok autobusowych zapewniający komunikację między zatokami
• w miejscowości Opypy na odc. od ul. Pałacowej do ul. Paprociowej,
• w miejscowości Książnice na odc. od ul. Sadowej do ronda,
Odwodnienie
Powierzchniowe do rowów przydrożnych obustronnych, w miejscowości Książnice ściekami podchodnikowymi do rowu przydrożnego.

1.1.3. Uzbrojenie podziemne
Uzbrojenie podziemne: gazociąg, wodociąg, kable teletechniczne, energetyczne i światłowód.

1.2. Gmina Żabia Wola
Odcinek o dł. ok. 800 mb posiada jezdnię o nawierzchni asfaltowej szer. 7 mb, pobocza obustronne i rowy obustronne, Szerokość pasa drogowego 16 m.
Odwodnienie
Odwodnienie powierzchniowe do rowów przydrożnych.
1.2.1. Uzbrojenie podziemne
Uzbrojenie podziemne:
gazociąg, wodociąg, kable teletechniczne i energetyczne w rejonie drogi krajowej Nr 8.

2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót.

Należy zaprojektować ciąg pieszo – rowerowy z uwzględnieniem zjazdów oraz dodatkowych zatok autobusowych z komunikacją między nimi np. w Książnicach w rejonie ul. Sosnowej (droga gminna w kierunku Owczarni), w rejonie ronda itp.
Dla miasta Grodzisk Maz. i miejscowości Opypy, Marynin, Siestrzeń jest plan przestrzennego zagospodarowania. Brak planu przestrzennego zagospodarowania dla miejscowości Kady.
Budowę ciągu pieszo-rowerowego należy zaprojektować zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. nr 43 poz.430 ).
Projekt przebudowy ma spełniać wymagania określone w ustawie - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207 poz.2016 z późniejszymi zmianami) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.

3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia.

1. Projekt drogowy z uwzględnieniem odwodnienia należy wykonać w 5 egz. na mapie do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 z naniesieniem granic pasa drogowego,
2. Elaborat terenowo-prawny – mapa zasadnicza z zaznaczonymi granicami pasa drogowego, numerami działek, powierzchnią działek zajętych pod pas drogowy (mapa stanowiąca załącznik do decyzji lokalizacyjnej dla drogi),
3. Wypisy z rejestru gruntów dla działek zajętych pod projektowaną drogę oraz dla działek sąsiadujących, orientacyjną powierzchnię działek prywatnych zajmowanych pod projektowaną drogę,
4. Raport oddziaływania na środowisko ( jeżeli zachodzi taka konieczność ),
5. Decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego) i decyzji w zakresie lokalizacji drogi zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych (Dz. U. Nr 80 poz. 721 ze zm. oraz Dz. U. Nr 220, poz. 1601), decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych i inne opinie i zatwierdzenia wymagane prawem,
6. Pozwolenie wodno-prawne (jeśli zachodzi taka konieczność)
7. Projekt stałej organizacji ruchu,
8. Trwała stabilizacja punktów wierzchołkowych trasy i geodezyjne określenie ich współrzędnych z naniesieniem na plan sytuacyjny oraz opis – wykaz punktów ze współrzędnymi geodezyjnym,
9. Przedmiar robót zawierający szczegółowe wyliczenia przedmiarów, w odniesieniu do istniejącej drogi.
10. Kosztorys inwestorski w 2 egz. sporządzony w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysów inwestorskich (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 ze zm.),
11. Określenie linii rozgraniczających, w odniesieniu do miejscowości Kady.
12. Nadzór autorski,
13. Szczegółowe Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
14. Uzgodnienia ZUD, Wydziału Komunikacji w zakresie geometrii i inne uzgodnienia, i zatwierdzenia wymagane przepisami,
15. Inwentaryzacja zieleni
Projektant ma obowiązek konsultować z Zamawiającym stosowane w projekcie rozwiązania celem ich akceptacji bądź wniesienia ewentualnych uwag.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
15.11.2008
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunków należy załączyć:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy
3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech projektów budowlanych – drogowych w tym jeden projekt zrealizowany bądź w trakcie realizacji, w zakresie budowy lub przebudowy dróg a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością,
4. wykaz osób – minimum 1 osoba, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia drogowe do projektowania wraz z przynależnością do samorządu zawodowego z aktualnym ubezpieczeniem, w przypadku zlecenia części przedmiotu zamówienia innemu projektantowi powinien on również dołączyć swoje uprawnienia wraz z przynależnością do samorządu zawodowego z aktualnym ubezpieczeniem.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 4 000 PLN (cztery tysiące złotych)
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ul. Traugutta 41,
05 – 825 Grodzisk Maz. pokój nr 2
Termin składania ofert:
do dnia 07.12.2007 do godz. 950
11. Termin związania ofertą: 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zmawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zmawiający nie przewiduje dynamicznego systemy zakupów
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zmawiający nie przewiduje aukcji internetowej.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 27.11.2007 r., godz. 15.29
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 27.11.2007 r., godz. 15.29
Czas Administrator Opis zmiany
27.11.2007 r., godz. 15.29 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.