Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg nieograniczony na „WYKONANIE WYCINKI I KOREKTY DRZEW NA DROGACH POWIATOWYCH, POWIATU GRODZISKIEGO”

  • Zamieszczono: 31.01.2008 r.
  • Data składania ofert: 18.02.2008 r., godz. 09.50
  • Data otwarcia ofert: 18.02.2008 r., godz. 10.00
ZP – 342/03/2008

Informacja o unieważnieniu postępowania

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej „ustawą”, informuje o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego termin składania ofert wyznaczono na dzień 18.02.2008 r. o godzinie 9:50. Przedmiot zamówienia: usługi.
WYCINKA I KOREKTA DRZEW NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU GRODZISKIEGO
CPV – 77 21 14 00 – 6, 77 34 10 00 – 2
Zamówieni publiczne nr ZP-342/03/2008
Zakres rzeczowy zamówienia:
- wycinka drzew,
- korekta korony drzew obejmująca usunięcie suszu, redukcję i korektę korony,
- uprzątnięcie wyciętych drzew, konarów, gałęzi i liści z wywozem na odpowiednie składowisko dostępne dla Wykonawcy lub zagospodarowanie we własnym zakresie.

Ogłoszenie zostało opublikowane w:
- Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.01.2008 r. pod numerem 21354-2008,
- stronie internetowej zamawiającego www.powiat-grodziski.pl w dniu 31.01.2008 r.,
- tablicy informacyjnej w siedzibie zamawiającego w dniu 31.01.2008 r.

U Z A S A D N I E N I E

Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Wycinkę i korektę drzew na drogach powiatowych Powiatu Grodziskiego jest dotknięte wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt 11 opis sposobu obliczania ceny ppkt 6 oraz pkt 12 wpisane są różne wagi kryteriów. Wady zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mogą mieć wpływ na sporządzenie oferty, a w konsekwencji na wybór najkorzystniejszej oferty. Na podstawie art. 38 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych nie jest możliwa modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.


DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg
Magdalena Podleśna


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
ZP – 342/03/08
pn.
„WYKONANIE WYCINKI I KOREKTY DRZEW
NA DROGACH POWIATOWYCH, POWIATU GRODZISKIEGO”

1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:
Wykonaniu wycinki i korekty drzew na drogach powiatowych, Powiatu Grodziskiego
CPV – 77 21 14 00 – 6
77 34 10 00 - 2
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
 wykonanie wycinki drzew o średnicach określonych w załączniku Nr 3 - Tabela kosztowa do niniejszej specyfikacji na podstawie uzyskiwanych na bieżąco, decyzji administracyjnych zezwalających na ich wycinkę, wydanych przez poszczególne gminy Powiatu Grodziskiego,
 wykonanie korekty korony drzew obejmujące usunięcie suszu, redukcję i korektę korony,
 uprzątnięcie wyciętych drzew, konarów, gałęzi i liści z wywozem na odpowiednie składowisko dostępne dla Wykonawcy lub zagospodarowanie we własnym zakresie.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
28.11.2008 rok
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Na potwierdzenie należy załączyć:
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie należy załączyć:
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 usług obejmujących zakres zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zakres rzeczowy zamówienia, określony w pkt. 3 niniejszej SIWZ i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 5),
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum jedna osoba uprawniona do obsługi piły mechanicznej i osoba uprawniona do pracy na wysokości), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonania prac objętych zamówieniem – (załącznik nr 6),
3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy.
Na potwierdzenie należy załączyć:
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 4),
Do oferty należy załączyć również:
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1),
2. wypełnione i podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 2),
3. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 3).
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
I. kryterium: cena wycinki drzew – waga: 50 %
II. kryterium: cena wycinki drzew z frezowaniem – waga 10 %
III. kryterium: cena korekty drzew – waga 40 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ul. Traugutta 41,
05 – 825 Grodzisk Maz.
do dnia 18.02.2008 do godz. 950
11. Termin związania ofertą:
30 dni
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Nie przewiduje się.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie przewiduje się.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie przewiduje się.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 31.01.2008 r., godz. 16.43
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 31.01.2008 r., godz. 16.43
Czas Administrator Opis zmiany
31.01.2008 r., godz. 16.43 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.