Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg nieograniczony na „REMONT NAWIERZCHNI ULICA WARSZAWSKA W MILANÓWKU”

  • Zamieszczono: 06.03.2008 r.
  • Data składania ofert: 02.04.2008 r., godz. 10.00
  • Data otwarcia ofert: 02.04.2008 r., godz. 10.10
Grodzisk Maz. 03.04.2008 r.
Powiatowy Zarząd Dróg
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41
05 – 825 Grodzisk Mazowiecki
ZP-342/09/2008


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„REMONT NAWIERZCHNI ULICA WARSZAWSKA W MILANÓWKU”
Na postawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej „ustawą”, informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 6 ofert. W trakcie badania i oceny ofert wybrana została oferta nr 1 firmy:
„BUD BRUK” Zakład Robót Drogowych
ul. Warzywna 16, 05-800 Pruszków
z siedzibą: ul. Noakowskiego 2a, 05-820 Piastów

jako oferta najkorzystniejsza z ceną brutto 195 203,35 zł.

Wykonawcy, których oferty odrzucono - 0
Wykonawcy, których wykluczono z postępowania - 0

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu wraz z uzyskaną liczbą punktów.

NR OFERTY WYKONAWCA LICZBA PUNKTÓW
1 "BUD BRUK" Zakład Robót Drogowych ul. Warzywna 16, 05-800 Pruszków z siedzibą: ul. Noakowskiego 2a, 05-820 Piastów 100,00
2 „FEDRO” Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1, 08-445 Osieck 90,22
3 "DROGBUD" Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o. ul. 1 Maja 42, 38-100 Strzyżów 95,06
4 STRABAG Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 7D, 05-600 Grójec 95,84
5 FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "MACHPOL" Machulski Andrzej Murawki 23, 13-206 Płośnica 77,88
6 P.P.H.U. "EFEKT" Sp. z o.o.
BUDOWA I NAPRAWA DRÓG
ul. Szomańskiego 8, 02-495 Warszawa 94,12





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

pn. „REMONT NAWIERZCHNI ULICA WARSZAWSKA W MILANÓWKU”

CPV – 45 23 31 40 – 2 Roboty drogowe
45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz.,
05 – 825 Grodzisk Maz., ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres rzeczowy zamówienia:
Obejmuje wykonanie robót na odc. o dł. 616 m (od ul. Przeskok w kierunku zachodnim,), polegających na sfrezowaniu nawierzchni na gr. ok. 5 cm wykonanie wyrównania korekcyjnego mieszanką betonem asfaltowym oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
Pożądany termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy,
2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych niżej.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunków należy załączyć:
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 5)
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – obejmujący swoim zakresem wykonawstwo robót drogowych – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych – drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia – minimum 3 roboty, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 6),
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego – (załącznik nr 7)
• polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
Do oferty należy załączyć również
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1),
2. parafowaną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 2),
3. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3),
4. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4).
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 5 000 zł
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41, 05 – 825 Grodzisk Mazowiecki, I-sze piętro.
Termin składania ofert: 02 kwietnia 2008, godz. 1000
Termin otwarcia ofert: 02 kwietnia 2008, godz. 1010
11. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

Ogłoszenie


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Załącznik nr 8
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 06.03.2008 r., godz. 16.49
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 06.03.2008 r., godz. 16.49
Czas Administrator Opis zmiany
06.03.2008 r., godz. 16.49 Administrator Dodanie przetargu do BIP.