Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie wymiany grzejników zgodnie z zaleceniami sanepidu na parterze i I piętrze oraz w WC, remont sanitariatów z wymianą rur kanalizacyjnych i wodociągowych oraz odbiorników i okien i naświetli na PCV, wymiana drzwi wejściowych do gabinetów i do WC w budynku Podstawowego Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ulicy Piasta 30 w Milanówku” oznaczenie sprawy ZP\342\02\08. Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 55532 – 2008 z dnia 18.03.2008r.

  • Zamieszczono: 19.03.2008 r.
  • Data składania ofert: 09.04.2008 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 09.04.2008 r., godz. 12.30
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany grzejników zgodnie z zaleceniami sanepidu na parterze i I piętrze oraz w WC, remont sanitariatów z wymianą rur kanalizacyjnych i wodociągowych oraz odbiorników i okien i naświetli na PCV, wymiana drzwi wejściowych do gabinetów i do WC w budynku Podstawowego Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ulicy Piasta 30 w Milanówku

Zakres prac obejmuje:

- wykucie z muru i betonu istniejących ościeżnic drzwiowych i montaż nowych szerszych ościeżnic z obmurowaniem
i otynkowaniem i pomalowaniem ( 10 sztuk ościeżnic wraz
z drzwiami płycinowymi wytłaczanymi o szerokości 90 cm
( w gabinetach Nr 204,205 i 206 oraz drzwi wejściowych do WC na I piętrze – 2 sztuki i parterze 4 sztuki oraz wewnętrznych
w gabinecie 204 ) i 8 sztuk o szerokości 80 cm wewnętrznych
( w WC i gabinecie Nr 204),
- wymiana 3 sztuk okien zewnętrznych drewnianych na PCV w 3 pomieszczeniach WC na parterze oraz naświetli drewnianych
w WC na parterze na PCV jednodzielnych nie otwieranych
o wymiarach 0,90 x 0,50 metra 5 sztuk i 0,80 x 0,50 4 sztuki,
- demontaż 3 sztuk parapetów z lastriko przy oknach w WC
i montaż nowych z marmolitu,
- demontaż posadzek z terrakoty w WC i płytek PCV gabinetach Nr 205 i 206 i wykonanie nowych posadzek z płytek terakotowych,
- demontaż starego oblicowania ścian z glazury o wysokości 1,60 metra jak wyżej i ułożenie nowych płytek ściennych
z glazury o wysokości 2,05 metra,
- demontaż kratek ściekowych podłogowych żeliwnych
z likwidacją odpływów w WC i wyrównanie poziomu posadzek za pomocą zaprawy samopoziomującej,
- demontaż starych kabin sanitarnych podwójnych w WC damskim i męskim na I piętrze i montaż nowych podwójnych kabin zgodnych z zaproponowanym rozwiązaniem lub równo-ważnych,
- prace malarskie w gabinetach nr 205 i 206 i w WC wraz
z gipsowaniem ścian i sufitów,
- wykonanie okładziny ścian z płyt gipsowych na ruszcie metalowym w gabinecie nr 205,
- demontaż rur kanalizacyjnych żeliwnych i wodociągowych
w WC i ich wymiana na rury kanalizacyjne z PCV i wodociągowe z PE zgrzewanego ( część rur wodociągowych ułożona
w bruzdach) z naprawą i zamurowaniem bruzd,
- demontaż odbiorników sanitarnych w WC i gabinecie ginekologicznym ( bidet) z likwidacją starych odpływów żeliwnych i rur wodociągowych ocynkowanych,
- montaż nowych odbiorników w sanitariatach i gabinecie ginekologicznym,
- demontaż starych grzejników żeliwnych i rur c.o. stalowych
w zakresie zgodnym z kosztorysem ofertowym ( załącznik Nr 4 do SIWZ),

-montaż nowych grzejników typu PURMO HYGIENE H-20 zgodnie z zaleceniami sanepidu w zakresie i ilości podanej w kosztorysie ofertowym wraz z głowicami termostatycznymi i zaworami grzejnikowymi powrotnymi i przełożeniem zamontowanych zaworów odpowietrzających,
- demontaż starych rur c.o w WC i gabinetach nr 204,205 i 206
i wykonanie nowych z rur miedzianych z podłączeniem do istniejącej instalacji c.o.,
- wykonanie obudowy rur c.o. miedzianych zasilających grzejniki i pionów płytami gipsowymi na ruszcie w remontowanych pomieszczeniach,
- demontaż starego naczynia wzbiorczego wraz z rurami c.o.
i konstrukcją wsporczą z kształtownika w pokoju 204,
- demontaż starej ścianki działowej pomiędzy pokojami 204 i 205 i demontaż starego bidetu i montaż nowego bidetu
z przebudową pomieszczenia,
- naprawa posadzki z płytek PCV w holu przychodni na I piętrze,
- załadunek i wywóz odpadów powstałych w trakcie prac na dostępne Wykonawcy wysypisko.

Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji podaje kosztorys ofertowy wraz z załączonym przedmiarem robót
(załącznik nr 4 do SIWZ).


UWAGA: Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej należy wykonać w sposób nie utrudniający normalnej pracy placówki
( wykucia ościeżnic drzwiowych z muru i ścian betonowych
wylewanych na I piętrze budynku ( 6 sztuk) należy wykonać
w dni wolne ( soboty) lub poza godzinami pracy przychodni wraz z zabezpieczeniem terenu na czas realizacji prac. Prace elektryczne w remontowanych pomieszczeniach wykona inwestor we własnym zakresie ( wymiana instalacji i oświetlenia).


Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
i częściowych.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i wynosi 1 rok i gwarancji trzy lata od daty odbioru stolarka okienna i drzwiowa ( prace wewnątrz budynku gwarancja 1 rok).
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: trzy miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 2.000,0 zł ( dwa tysiące złotych).

3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi
w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 09.04.2007 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.04.2007 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.




Ogłoszenie wywieszono w dniu 19.03.2008 roku.



OGŁOSZENIE


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4 - Kosztorys ofertowy

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8

Ogłoszenie o zawarciu umowy
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 20.03.2008 r., godz. 12.36
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 20.03.2008 r., godz. 12.36
Czas Administrator Opis zmiany
20.03.2008 r., godz. 12.36 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.