Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg nieograniczony na „REMONT DROGI NR 3832 SEROKI – GĄGOLINA – BARANÓW – JAKTORÓW”

  • Zamieszczono: 25.04.2008 r.
  • Data składania ofert: 19.05.2008 r., godz. 10.00
  • Data otwarcia ofert: 19.05.2008 r., godz. 11.00
Grodzisk Maz., dn. 29.05.2008
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz.
05 – 825 Grodzisk Maz., ul. Traugutta 41

ZP – 342/14/2008

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
„Remont drogi nr 3832 Seroki – Gągolina – Baranów – Jaktorów”

Na podstawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 223 poz. 1655 z 2007 r. ze zm.) zwanej dalej „ustawą” informuję, że po dokonaniu badania i oceny złożonych 4 ofert:
1. STRABAG Sp. z o.o. Grupa Mazowsze Południe. 05 – 600 Grójec, ul. Niepodległości 7D. fax. (0 – 22) 670 – 30 – 37 cena ofertowa brutto 894 995,79
2. PPHU „EFEKT” Sp. zoo. Budowa i Naprawa Dróg. 02 – 495 Warszawa, ul. Szomańskiego 8. fax. (0 – 22) 667 – 70 – 30 cena ofertowa brutto 811 300,00
3. FHPU „MACHPOL” Andrzej Machulski, 13 – 206 Płośnica, Murawki 23. tel./fax.(0 – 46) 856 – 43 – 34 cena ofertowa brutto 965 662,42
4. BALTOM Sp. z o. o. 96 – 321 Żabia Wola. Bieniewiec, ul. Chełmońskiego 12. fax. (0 – 46) 857 – 80 – 17 cena ofertowa brutto 797 853,62
Z postępowania wykluczono 2 Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.
1. FHPU „MACHPOL” Andrzej Machulski, 13 – 206 Płośnica, Murawki 23.
tel./fax.(0 – 46) 856 – 43 – 34
2. PPHU „EFEKT” Sp. zoo. Budowa i Naprawa Dróg. 02 – 495 Warszawa, ul. Szomańskiego 8.
tel./fax. (0 – 22) 667 – 70 – 30
Wykonawcy nie wykazali że wykonywali roboty drogowe polegające na wykonaniu podbudowy z mieszanki mineralno – cementowo – asfaltowej.
Oferty Wykonawców wykluczonych z postępowania należało odrzucić na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, ponieważ ich treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Z pośród 2 ważnych ofert, na podstawie kryterium – cena ofertowa brutto 100 %, określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.
Według przyjętego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia sposobu obliczenia oceny punktowej wg wzoru:

Najniższa cena
Ocena punktowa = --------------------------------------- x 100
Cena badanej oferty

Największą ilość 100 punktów – uzyskała oferta firmy: BALTOM Sp. z o. o. 96 – 321 Żabia Wola, Bieniewiec, ul. Chełmońskiego 12. fax. (0 – 46) 857 – 80 – 17
Cena ofertowa brutto wykonania wynosi 797 853,62. Oferta przedstawia najkorzystniejszą cenę wykonania zadania.
Firma STRABAG Sp. z o.o. Grupa Mazowsze Południe. 05 – 600 Grójec, ul. Niepodległości 7D. fax. (0 – 22) 670 – 30 – 37 zaoferowała wykonanie zamówienia za cenę ofertową brutto 894 995,79 i uzyskała 89 punktów

Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.

Proszę o zwrotne potwierdzenie faksem otrzymanego pisma.



Grodzisk Maz. 9.05.2008

Informacja dla Wykonawców Nr 1

Dotyczy zamówienia:

ZP – 342/14/08
na:
„Remont drogi Nr 3832 Seroki – Gągolina – Baranów – Jaktorów”

Informuję, że w załączniku nr 4 „Tabela kosztowa” do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wkradł się błąd:

W Tabeli kosztowej załącznik nr 4 do SIWZ
w pkt. 3, 3.II, Nawierzchnia w kolumnie „Rodzaj robót”
Wpisano
Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwy ścieralnej o grubości 6 cm po zagęszczeniu z BA dla ruchu KR-3 z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową

Powinno być wpisane:
Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwy ścieralnej o grubości 5 cm po zagęszczeniu z BA dla ruchu KR-3 z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową

oraz w pkt. 5, 3.II, Nawierzchnia w kolumnie „Rodzaj robót”

Wpisano:
Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwy ścieralnej o grubości 6 cm po zagęszczeniu z BA dla ruchu KR-3 ze skropieniem emulsją asfaltową

Powinno być wpisane:
Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwy ścieralnej o grubości 5 cm po zagęszczeniu z BA dla ruchu KR-3 ze skropieniem emulsją asfaltową

Proszę o uwzględnienie w obliczeniu ceny przy sporządzaniu oferty.




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn. „Remont drogi nr 3832 Seroki – Gągolina – Baranów – Jaktorów”

CPV – 45 23 31 40 – 2 Roboty drogowe
CPV – 45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres rzeczowy objęty zamówieniem
1. Roboty drogowe obejmują wykonanie na odc. o długości 900 m+293,7 w miejscowości Kaski zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym remontu od drogi 3833 Szymanów-Bronisławów polegającego na wykonaniu:
- podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej gr. 20 cm,
- poszerzenie - podbudowa mineralno-cementowo-emulsyjna gr. 20 cm z materiałów wykonawcy,
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 gr. 5 cm
- regulacji poboczy
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią.
Jeżeli w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i pkt 6.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
90 dni od daty podpisania umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – obejmujący okres działalności i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych – drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 6),
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego – (załącznik nr 7),
• Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca – (załącznik nr 8), należy wykazać posiadanie minimum
• 1 rozściełacza do mas asfaltowych z rozstawem umożliwiającym ułożenie asfaltu całą szerokością jezdni
• Posiadanie trzech walców drogowych – dwa walce stalowe wibracyjne (min. 10 – 12 t) plus jeden walec gumowy (min. 10 – 12 t)
• Skrapiarka
• Frezarka
• informacja z wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (załącznik nr 9),
• polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 5)
• oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – (załącznik Nr 5A)
Do oferty należy załączyć również
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1)
2. podpisaną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 2)
3. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3)
4. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4)
5. kopię wniesienia wadium.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 15 000 zł
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Spółka Cywilna ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Termin składania ofert:
do dnia 19.05.2008 do godz. 1000
Termin otwarcia ofert:
19.05.2008 godz. 1100
11. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
15. Ogłoszenie zamieszczone zostało na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 25.04.2008 roku pod numerem 86726-2008

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 5A

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Załącznik nr 8

Załącznik nr 9
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 25.04.2008 r., godz. 16.41
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 25.04.2008 r., godz. 16.41
Czas Administrator Opis zmiany
25.04.2008 r., godz. 16.41 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.