Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie modernizacji kotłowni gazowej w Zespole Szkół Nr 1 przy ulicy Piasta 14 w Milanówku” oznaczenie sprawy ZP\342\10\08. Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 130932-2008 z dnia 16.06.2008r.

  • Zamieszczono: 16.06.2008 r.
  • Data składania ofert: 08.07.2008 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 08.07.2008 r., godz. 12.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania











Zawiadomienie o rozstrzygnięciu protestu



Zawiadomienie o wniesieniu protestu


Zawiadomienie o wyniku postępowania


UWAGA !

W związku z zadanymi pytaniami i odpowiedziami (poniżej) zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert.

Oferty należy złożyć do dnia 11.07.2008 do godziny 12:00

Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.07.2008 roku o godzinie 12:30



2 i 3 tura odpowiedzi na pytania do SIWZ



Rysunki konstrukcyjne schodów o ściany oporowej



Odpowiedzi na pytania do SIWZ



OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 16.06.2008 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie modernizacji kotłowni gazowej w Zespole Szkół Nr 1 przy ulicy Piasta 14 w Milanówku” oznaczenie sprawy ZP\342\10\08.

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 130932-2008
z dnia 16.06.2008r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji technologii kotłowni polegającej na całkowi-tej zmianie układu technologicznego wytwarzania i rozdziału ciepła oraz kompletnej wymianie urządzeń i instalacji grzewczych w obrębie pomieszczeń kotłowni w Zespole Szkół Nr 1 przy ulicy Piasta 14 w Milanówku.
(CPV: 45331110-0 instalacja kotłów; 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe, 45330000-9 roboty w zakresie instalacji cieplnych i gazowych oraz roboty sanitarne, 45311200-2 instalacje elektryczne).

Zakres przewidzianych prac zawiera dokumentacja techniczna + kosztorysy ślepe w branżach ogólnobudowlanej i instalacyjnej oraz instalacji elektrycznych w kotłowni i specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót w branży instalacyjnej i elektrycznej.
Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzacje powykonawczą, wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót instalacyjnych i elektrycznych ( załączniki nr 10 i 11 do
SIWZ).
Uwaga: Ze względu na fakt iż brak jest możliwości wstawienia nowego kotła gazowego do pomieszczenia kotłowni przez drzwi przewiduje się dostarczenie kotła poprzez stary zsyp węgla do kotłowni od strony budowanego boiska sportowego.

Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.

Wszystkie prace należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez Firmę INSTALATORSTWO SANITARNE, OGRZEWANIA GAZOWE, PROJEKTOWANIE, DORADZTWO mgr inż. Apolinary Buczek ul. Szoslanda 11 kod 05-825 Adamowizna ( załączniki nr 8, 8a, 8b, 9, 9a, 10 i 11 do SIWZ).

Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysach ofertowych w poszczególnych branżach (załączniki Nr 8a – roboty instalacyjne i 8b – roboty budowlane oraz i 9a – roboty elektryczne do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) Instalacje elektryczne.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: trzy miesiące licząc
od daty zawarcia umowy.

2. Wadium przetargowe wynosi 5.000,0 złotych.

3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j
w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie
inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu
i kosztów inwestycji)
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.
kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w
odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi),
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie
w banku ilość środków finansowych zapewniających
sfinansowanie całości inwestycji,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

- Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie
otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49
lub pobrać ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień
publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01 wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 9:00 ÷ 17:00 ; wtorek, środa i piątek od 8:00 ÷ 16:00.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu
wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 08.07.2008 roku do godziny
12:00 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu
Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.07.2008 roku o godzinie
1230 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter)
ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.


Ogłoszenie wywieszono w dniu 16.06.2008 roku.





OGŁOSZENIE


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8

Załącznik 8a

Załącznik 8b

Załącznik 9

Załącznik 9a

Załącznik 10

Załącznik 11


Załącznik 11
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 17.06.2008 r., godz. 08.27
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 17.06.2008 r., godz. 08.27
Czas Administrator Opis zmiany
17.06.2008 r., godz. 08.27 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.