Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zakup i dostawę wraz z montażem systemu zarządzania ru-chem interesantów dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego” Ogłoszenie zostało wysłane do BZP z numerem: 153018-2008 z dnia 08.07.2008

  • Zamieszczono: 08.07.2008 r.
  • Data składania ofert: 17.07.2008 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 17.07.2008 r., godz. 12.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania


OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 08.07.2008 roku.


Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zakup i dostawę wraz z montażem systemu zarządzania ruchem interesantów dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego”
Ogłoszenie zostało wysłane do BZP z numerem: 153018-2008 z dnia 08.07.2008


Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa wraz z montażem systemu zarządzania ruchem interesantów dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego”

Opis wymagań do systemu stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ

Prosimy o przedłożenie propozycji zaproponowanego rozwiązania wraz z jego szczegółowym opisem oraz kalkulacją kosztów wykonania, montażu oraz przeszkoleniem pracowników użytkownika

W cenie musi być również uwzględniony koszt ewentualnego odbioru uszkodzonego sprzętu w okresie gwa-rancji i jego ponowne dostarczenie po naprawie do siedziby zamawiającego.
Wymagany okres gwarancji na sprzęt wynosi:
• System zarządzania rucham interesantów - 3 lata

Dostarczony sprzęt musi posiadać oznaczenie CE zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ( dyrektywa unijna dotycząca niskonapięciowych urządzeń elektrycznych 73/23/EEC tak zwana LVD oraz kompatybilności elektromagnetycznej 89/336/EEC tak zwana EMC) i posiadać deklarację zgodności oferowa-nego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że dane techniczne zaproponowanego sprzętu muszą być o tych samych parametrach lub lepszych w stosunku do wymagań podanych w za-łączniku Nr 2 do SIWZ. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( eksperty-zy, certyfikaty itp.).


Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: 2 miesiące licząc od daty zawarcia umowy.

3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji)
3) dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16ul. Kościuszki 32 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49
lub pobrać ze strony internetowej:

https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne


5. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

a) w zakresie zamówionego sprzętu:
Zbigniew Dłuski
Stanowisko służbowe: Naczelnik Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego
Numer telefonu: (0-22) 755 55 16, 724 16 99, 755 23 35
b) w zakresie procedury przetargowej:
Główny Specjalista d\s Zamówień Publicznych - Władysław Kuziara tel. ( 0-22) 724-05-01
wew, 202; e-mail: zpstargrmaz@wp.pl. godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
7. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
8. Oferty można składać do dnia 17.07.2008 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.07.2008 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

Ogłoszenie wywieszono w dniu 08.07.2008 roku.


OGŁOSZENIE


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Rysunek do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 08.07.2008 r., godz. 12.12
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 08.07.2008 r., godz. 12.12
Czas Administrator Opis zmiany
08.07.2008 r., godz. 12.12 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.