Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Przebudowę z rozbudową pomieszczeń znajdujących się na I piętrze i w części na parterze budynku położonego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - I etap inwestycji „ oznaczenie sprawy ZP\342\06\08. Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 126662 – 2008 z dnia 11.06.2008r.

  • Zamieszczono: 21.07.2008 r.
  • Data składania ofert: 27.08.2008 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 27.08.2008 r., godz. 12.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania





OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 21.07.2008 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Przebudowę z rozbudową pomieszczeń znajdujących się na I piętrze i w części na parterze budynku położonego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - I etap inwestycji „
oznaczenie sprawy ZP\342\20\08.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 166589 – 2008 z dnia 21.07.2008r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy z rozbudową pomieszczeń znajdujących się na I piętrze i w części na parterze budynku położonego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficzne – I etap inwestycji.
Zakres przewidzianych prac zawiera dokumentacja techniczna + kosztorysy ślepe ( przedmiary
robót) w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę
geodezyjną, inwentaryzacje powykonawczą, wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu do stanu
pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy
wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich
branżach.

Szczegółowy zakres prac jest ujęty w dokumentacji technicznej i w przedmiarach robót i kosztory-sach ofertowych ( ślepych) w poszczególnych branżach:
• Projekt budowlany architektoniczny (załącznik Nr 8 do SIWZ),
• Projekt budowlany konstrukcji (załącznik Nr 8a do SIWZ),
• Kosztorys ślepy budowlany – przedmiar robót (załącznik Nr 8b do SIWZ),
• Projekt budowlany sanitarny – instalacja wod – kan. (załącznik Nr 9 do SIWZ),
• Kosztorys ślepy budowlany – przedmiar robót instalacja wod – kan (załącznik Nr 9a do
SIWZ),
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Sanitarnych – instalacja wod – kan
(załącznik Nr 9b do SIWZ),
• Projekt budowlany sanitarny – dostosowanie instalacji c.o. (załącznik Nr 10 do SIWZ),
• Kosztorys ślepy budowlany – przedmiar robót dostosowanie instalacji c.o. (załącznik Nr
10a do SIWZ),
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Sanitarnych – dostosowanie insta-
lacji c.o. (załącznik Nr 10b do SIWZ),
• Projekt budowlany sanitarny – instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji (załącznik
Nr 11 do SIWZ),
• Kosztorys ślepy budowlany – przedmiar robót instalacja wentylacji i klimatyzacji (załącz-
nik Nr 11a do SIWZ),
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Sanitarnych – instalacja wentylacji i
klimatyzacji. (załącznik Nr 11b do SIWZ),

• Projekt budowlany instalacji elektrycznej (załącznik Nr 12 do SIWZ),
• Kosztorys ślepy - przedmiary robót w branży elektrycznej (załącznik Nr 12a do SIWZ),
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych (załącznik Nr 12b do
SIWZ).

Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysach ślepych i przedmiarach robót w po-szczególnych branżach) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

UWAGA: Realizację prac należy wykonać umożliwiając normalną działalność sklepu oraz stacji
diagnostycznej samochodowej zlokalizowanych na parterze budynku.
Ze względu na ograniczone środki finansowe w roku bieżącym przewiduje się wykona-
nie tylko I etapu inwestycji. Zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach niniej-
szego przetargu zostanie określony przez podanie pozycji do której należy skalkulo-
wać cenę oferty w poszczególnych kosztorysach branżowych ( przedmiarach robót)
I tak w kalkulacji robót:
 budowlanych należy pominąć działy od 9 do 14 ( Podłoża i posadzki do elemen-tów zewnętrznych , bez działu 10 Tynki i malowanie część modernizowana i do-budowywana który jest do realizacji),
 instalacja wodno-kanalizacyjna należy pominąć tzw „ biały montaż” pozycje od 39 do 47 przedmiaru robót,
 elektrycznych należy pominąć montaż opraw oświetleniowych pozycje od 41 do 59 przedmiaru robót,
 wentylacji i klimatyzacji pominąć pozycje 73, 74 i 75.


Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych. Ewentualne roboty nieprzewi-dziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według poda-nych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniają-cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urzą-dzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji tech-nicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważ-ności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe doty-czące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego, zaś na stolarkę okienną i drzwiową ( minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat od daty odbioru końcowego).
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) Instalacje sanitarne wodno-kanalizacyjne,
2) Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
3) Instalacje elektryczne.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: osiem miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 15.000,0 zł ( piętnaście tysięcy złotych).

3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z upraw-nieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynie-rów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 27.08.2007 roku do godziny 12.00 w Sali obsługi ( parter) Staro-
stwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.08.2007 roku o godzinie 12.30 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8

Załącznik 8a

Załącznik 8b

Załącznik 9

Załącznik 9a

Załącznik 9b

Załącznik 10

Załącznik 10a

Załącznik 10b

Załącznik 11

Załącznik 11a

Załącznik 11b

Załącznik 12

Załącznik 12a

Załącznik 12b

Załącznik 13

Rysunki do Załączników



Bezpłatny program do otworzenia rysunków do załączników można pobrać z poniższej strony:

http://www.a9tech.com/download/A9CADV2Setup.exe
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 22.07.2008 r., godz. 11.09
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 22.07.2008 r., godz. 11.09
Czas Administrator Opis zmiany
22.07.2008 r., godz. 11.09 Administrator Dodanie przetargu do BIP.