Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM pn. „Przebudowa skrzyżowania w Skułach” ZP – 342/25/2008

  • Zamieszczono: 29.07.2008 r.
  • Data składania ofert: 19.08.2008 r., godz. 11.00
  • Data otwarcia ofert: 19.08.2008 r., godz. 12.00
Grodzisk Maz. 21.08.2008 r.
Powiatowy Zarząd Dróg
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41
05 – 825 Grodzisk Mazowiecki
ZP-342/25/2008


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Przebudowa skrzyżowania w Skułach”
Na postawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej „ustawą”, informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty. W trakcie badania i oceny ofert wybrana została oferta nr 2 firmy:

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec

jako oferta najkorzystniejsza z ceną brutto 590 213,53 zł.

Wykonawcy, których oferty odrzucono - 0
Wykonawcy, których wykluczono z postępowania - 0

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu wraz z uzyskaną liczbą punktów.

NR OFERTY WYKONAWCA LICZBA PUNKTÓW
1 "BUD BRUK" Zakład Robót Drogowych ul. Warzywna 16, 05-800 Pruszków z siedzibą: ul. Noakowskiego 2a, 05-820 Piastów 83
2 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych
w Grójcu Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec 100





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn. „Przebudowa skrzyżowania w Skułach”
ZP – 342/25/2008

CPV – 45 23 31 40 – 2 Roboty drogowe
CPV – 45 23 31 20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
CPV – 45 23 31 29 – 9 Skrzyżowanie dróg

1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres rzeczowy objęty zamówieniem
Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy skrzyżowania dróg wraz z wylotami ( rondo ) w rejonie kościoła i szkoły podstawowej w Skułach Gmina Żabia Wola.
1. Konstrukcja jezdni na rondzie:
1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grysowego gr. 5 cm dla ruchu KR-3,
2. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm dla ruchu KR-3,
3. podbudowa z betonu B-10 gr. 20 cm z dylatacjami,
4. podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego gr. 15 cm,
5. warstwa odsączająca z pospółki gr. 12 cm,
2. Konstrukcja opaski wewnętrznej wyspy centralnej ronda
1. nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cem.-piaskowej gr. 4 cm,
2. podbudowa z betonu B-10 grubości 20 cm,
3. podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego gr. 15 cm,
4. warstwa odsączająca z pospółki grubości 10 cm,
3. konstrukcja opaski zewnętrznej jezdni na rondzie:
1. nawierzchnia z kostki kamiennej gr. 16-20 cm na podsypce cem.-piaskowej gr. 4 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cem-piask.,
2. podbudowa z betonu B-10 gr. 20 cm,
3. warstwa odsączająca z pospółki gr. 10 cm
4. konstrukcja nawierzchni chodnika:
1. nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cem.-piaskowej gr. 4 cm,
2. podbudowa z pospółki gr. 10 cm,
5.Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej:
1. nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem-piaskowej gr. 4 cm,
2. podbudowa z betonu B-10 gr. 20 cm z dylatacjami,
3. warstwa odsączająca z pospółki gr 12 cm,
6. Konstrukcja nawierzchni na wlocie w drogę gminną w kierunku cmentarza:
1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm dla ruchu KR-3,
2. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm dla ruchu KR-3,
3. podbudowa z betonu B-10 gr. 20 cm,
4. warstwa odsączająca z pospółki gr. 12 cm,
7.Konstrukcja na poszerzeniu jezdni:
5. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grysowego gr. 5 cm,
6. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm,
7. podbudowa z betonu B-7,5 gr. 30 cm,
8. warstwa odsączająca gr. 12 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są w Instrukcji dla Wykonawcy robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią.
Jeżeli w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
7. Termin wykonania zamówienia:
70 dni od daty podpisania umowy
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – obejmujący okres działalności i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych – drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 6),
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego – (załącznik nr 7)
• informacja z wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. (załącznik nr 9)
• polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 5)
• oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – (załącznik Nr 5A)
1. Do oferty należy załączyć również
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1)
2. podpisaną Instrukcję dla Wykonawcy Robót oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 2)
3. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3)
4. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4)
5. kopię wniesienia wadium.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
9. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 14 000 zł
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
11. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Spółka Cywilna ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Termin składania ofert:
do dnia 19.08.2008 do godz. 1100
Termin otwarcia ofert:
19.08.2008 godz. 1200
12. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
16. Ogłoszenie zamieszczone zostało w BZP na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 29/07/2008 roku z numerem 174453-2008




Opublikowano:
1. BZP dn. 29/07/2008.
2. Internet – przekazano dn. 29/07/2008.
3. Tablica ogłoszeń – wywieszono dn.29/07/2008.


OGŁOSZENIE


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

d010000

d040101_040301

d040400_040403

d040601

d050305

d050323

d060201

d070101

d070201

d080101_02

d080301

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 5 A

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8

Mapy do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 29.07.2008 r., godz. 15.56
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 29.07.2008 r., godz. 15.56
Czas Administrator Opis zmiany
29.07.2008 r., godz. 15.56 Administrator Dodanie przetargu do BIP.