Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

OGŁOSZENIE ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO z dnia 04.08.2008 roku. Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie przebudowy budynku przy ulicy Bałtyckiej 30 w Grodzisku Mazowieckim po dawnej siedzibie W.K.U. w Grodzisku Mazowieckim dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej” – I etap inwestycji oznaczenie sprawy ZP\342\18\08.

  • Zamieszczono: 04.08.2008 r.
  • Data składania ofert: 28.08.2008 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 28.08.2008 r., godz. 12.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania





OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 04.08.2008 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie przebudowy budynku przy ulicy Bałtyckiej 30 w Grodzisku Mazowieckim po dawnej siedzibie W.K.U. w Grodzisku Mazowieckim dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej” – I etap inwestycji oznaczenie sprawy ZP\342\18\08.

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 180123 – 2008 z dnia 04.08.2008r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń na I piętrze, na parterze i w piwni-cach budynku, wraz z wymianą okien na PCV i drzwi wejściowych na aluminiowe oraz przebudowa-nie klatki schodowej w budynku przy ulicy Bałtyckiej 30 w Grodzisku Mazowieckim.

Zakres prac obejmuje:

- załadunek i wywiezienie śmieci z I piętra , parteru i piwnic budynku ( około 15,0 m3) na dostępne wykonawcy wysypisko,
- wykucie z muru istniejących ościeżnic okiennych i drzwiowych i montaż nowych okien z PCV ( pięciokomorowe) zgodnie z dokumentacją ( szyby P4) wraz z montażem nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- wymiana drzwi wejściowych do budynku na aluminiowe w wersji „ ciepłego aluminium” z szybami typu P4,
- rozbiórka ścian i ścianek działowych zgodnie z dokumentacją wraz z wykonaniem nowych ścian,
- demontaż posadzek na piętrze i parterze budynku i wykonanie nowych zgodnie z dokumen-tacją wraz z osadzeniem ościeżnic drzwiowych,
- demontaż starych piecy kaflowych w pomieszczeniach ( 5 sztuk),
- rozbiórka starej klatki schodowej i wykonanie nowej żelbetowej zgodnie z dokumentacją wraz z wykonaniem nowej ściany klatki schodowej wraz z fundamentem,
- pogłębienie pomieszczeń w piwnicy pod przyszła kotłownię wraz z wywozem gruntu poza budynek,
- rozbiórka starych posadzek w piwnicach budynku i wykonanie nowych,
- odbicie starych tynków ze ścian i sufitów i wykonanie nowych,
- ułożenie posadzek z terrakoty w sanitariatach wraz z ułożeniem glazury na ścianach,
- wykucie bruzd poziomych w ścianie szczytowej poddasza ( od wewnątrz i na zewnątrz) i ułożenie nadproża z obu stron ściany wraz z osiatkowaniem i otynkowaniem,
- załadunek i wywóz gruzu z rozbiórek na odległość 10 km na odstępne wykonawcy wysypisko.

Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji podaje kosztorys ofertowy wraz z załączonym przedmiarem robót ( załącznik nr 4 do SIWZ).

UWAGA: Ze względu na fakt iż w roku bieżącym nie planuje się wykonania instalacji c.o. wraz z kotłownią w budynku ( brak ogrzewania) nie planuję się wykonania obicia ścianek dzia łowych gipsowych płytami gipsowymi ze względu na możliwość ich zawilgocenia jak również ułożenia wykładzin podłogowych z PCV.

Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych uzupełniają-cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB). Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru, zaś stolarka okienna i drzwiowa ( minimum 5 lat gwarancji producenta).
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: pięć miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

2. Wadium przetargowe wynosi 12.000,0 złotych ( słownie: dwanaście tysięcy złotych).

3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji)
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) ul. Kościuszki 32 – faks ( 0-22) 724-
30-49 lub pobrać ze strony internetowej: www.powiat-grodziski.pl

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 28.08.2008 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.08.2008 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.


Ogłoszenie wywieszono w dniu 04.08.2008 roku.






OGŁOSZENIE


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 04.08.2008 r., godz. 14.39
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 04.08.2008 r., godz. 14.39
Czas Administrator Opis zmiany
04.08.2008 r., godz. 14.39 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.