Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg nieograniczony na „Przebudowę skrzyżowania w Skułach – wzmocnienie nawierzchni drogi 1521 Żabia Wola – Piotrkowice na dojazdach do skrzyżowania”

  • Zamieszczono: 25.08.2008 r.
  • Data składania ofert: 15.09.2008 r., godz. 11.00
  • Data otwarcia ofert: 15.09.2008 r., godz. 12.00
Grodzisk Maz. 16.09.2008 r.
Powiatowy Zarząd Dróg
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41
05 – 825 Grodzisk Mazowiecki
ZP-342/28/2008


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Przebudowa skrzyżowania w Skułach – wzmocnienie nawierzchni drogi 1521 Żabia Wola – Piotrkowice na dojazdach do skrzyżowania”
Na postawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej „ustawą”, informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty. W trakcie badania i oceny ofert wybrana została oferta nr 3 firmy:

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec

jako oferta najkorzystniejsza z ceną brutto 153 625,45 zł.

Wykonawcy, których oferty odrzucono - 0
Wykonawcy, których wykluczono z postępowania - 0

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu wraz z uzyskaną liczbą punktów.

NR OFERTY WYKONAWCA LICZBA PUNKTÓW
1 STRABAG Sp. z o.o.
ul. B. Brechta 7
03-472 Warszawa 92,67
2 FEDRO Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
08-445 Osieck 72,37
3 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych
w Grójcu Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec 100




Grodzisk Mazowiecki dnia 2008-09-08

Dot: zamówienia publicznego pn. „ Przebudowa skrzyżowania w Skułach – wzmocnienie nawierzchni drogi 1321 Żabia Wola – Piotrkowice na dojazdach do skrzyżowania”


Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim udziela odpowiedzi na zadane pytania:

1/ Czy na czas robót można drogę zamknąć dla ruchu?.

Odpowiedź.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. Zgodnie z zaleceniem STWiOR pkt II ppkt 1.1. w celu wykonania całą szerokością jezdni warstwy ścieralnej, wykonawca powinien rozpoznać teren i przygotować objazdy.

2/ Pozycję 1 (punkt III „Roboty wykończeniowe”) dotyczącą zdjęcia murawy z poboczy
należy wycenić zgodnie z SST D-01.02.02 . Według w/w SST jednostką obmiarową jest
m2, natomiast w przedmiarze robot jednostką jest m3. Jaką jednostkę należy przyjąć
podczas wyceny w/w pozycji kosztorysowej?.

Odpowiedź.
Należy przyjąć jednostkę m3 – w tabeli kosztowej podany jest obmiar .

3/ Załączona przez Zamawiającego STWiOR w punkcie 4.1 „ plantowanie skarp i dna
wykopów” zawiera informacje dotyczące „formowania poboczy – nasypy z pospółki
(materiał wykonawcy) dostarczonej przez wykonawcę oraz odmulenie rowów gr 15 cm”.
Powyższe pozycje nie są wymienione w przedmiarze robót. Czy należy je uwzględnić
podczas wyceny.

Odpowiedź.
Formowanie poboczy uwzględniono w poz. III pkt 2 Tabeli kosztowej.
Odmulenie rowów należy uwzględnić w poz. III pkt 1 tabeli kosztowej - w ilości
350x 2 = 700 mb.

4/ Proszę wyjaśnić:
W tabeli kosztowej w pkt II poz. 2 i 4 wykonanie wyrównania oraz warstwy ścieralnej grubości 4 cm mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR-3 nie uwzględniono w mieszance mineralno-asfaltowej asfalty modyfikowanego.
Natomiast w STWIOR w części II pkt 3.1.1. – materiały, należy masę na warstwę wyrównawczą i ścieralną wykonać z asfaltu modyfikowanego.
Który z zapisów ( tabela kosztowa czy STWIOR) jest wiążący?

Odpowiedź.
Wiążący jest zapis z tabeli kosztowej.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn. „Przebudowa skrzyżowania w Skułach – wzmocnienie nawierzchni drogi 1521 Żabia Wola – Piotrkowice na dojazdach do skrzyżowania”


CPV – 45 23 31 40 – 2 Roboty drogowe
CPV – 45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
roboty drogowe obejmują wykonanie nawierzchni asfaltowej na odcinku o długości 350 m w miejscowości Skuły oraz uformowanie poboczy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią.
Jeżeli w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i pkt 6.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
30 dni od daty podpisania umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ.
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – obejmujący okres działalności i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych – drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 6),
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego – (załącznik nr 7)
• Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca – (załącznik nr 8), należy wykazać posiadanie minimum
• 1 rozściełacza do mas asfaltowych z rozstawem umożliwiającym ułożenie asfaltu całą szerokością jezdni
• Posiadanie trzech walców drogowych – dwa walce stalowe wibracyjne (min. 10 – 12 t) plus jeden walec gumowy (min. 10 – 12 t)
• Skrapiarka
• Frezarka
• informacja z wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. (załącznik nr 9)
• polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 5)
• oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – (załącznik Nr 5A)
oraz załączonych n/w dokumentów
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1)
2. podpisaną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 2)
3. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3)
4. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4)
5. kopię wniesienia wadium.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 3 000 zł
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Maz.
Termin składania ofert:
do dnia 15.09.2008 do godz. 1100
Termin otwarcia ofert:
15.09.2008 godz. 1200
11. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4


Załącznik nr 5

Załącznik nr 5 A

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Załącznik nr 8

Załącznik nr 9
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 25.08.2008 r., godz. 16.44
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 25.08.2008 r., godz. 16.44
Czas Administrator Opis zmiany
25.08.2008 r., godz. 16.44 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.