Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie przebudowy kanału ciepłowniczego na preizolowany o długości 143,60 metra na odcinku od kotłowni zlokalizowanej w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c do budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 ( części od ulicy Bartniaka) w Grodzisku Mazowieckim„ oznaczenie sprawy ZP\342\26\08.

  • Zamieszczono: 04.09.2008 r.
  • Data składania ofert: 25.09.2008 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 25.09.2008 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 04.09.2008 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie przebudowy kanału ciepłowniczego na preizolowany o długości 143,60 metra na odcinku od kotłowni zlokalizowanej w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c do budynku Szkoły Podstawowej Nr 1( części od ulicy Bartniaka) w Grodzisku Mazowieckim„ oznaczenie sprawy ZP\342\26\08.

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 206509 – 2008 z dnia 04.09.2008r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy przebudowy istniejącego kanału ciepłowni-czego z rur stalowych w łupinach betonowych na kanał z rur preizolowanych ( dwie rury przewodowe o średnicy 65 mm zasilanie i powrót w jednym płaszczu ochronnym) o długości 143,60 metra na odcinku od kotłowni w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c do budynku szkoły Podstawowej Nr 1 ( części od ulicy Bartniaka) w Grodzisku Mazowieckim.
Zakres przewidzianych prac zawiera dokumentacja techniczna + kosztorys ślepy ( przedmiar robót) w branży sanitarnej oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzacje powykonawczą, wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią

Szczegółowy zakres prac jest ujęty w dokumentacji technicznej i w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym ( ślepym):
- Projekt budowlany modernizacji przyłącza ciepła (załącznik Nr 8 do SIWZ),
- Kosztorys ślepy budowlany – przedmiar robót (załącznik Nr 8a do SIWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacyjno-Montażowych Przyłącza Ciepła – (załącznik Nr 8b do SIWZ),

Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysach ślepych i przedmiarach robót ) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

UWAGA: Realizację prac należy wykonać umożliwiając normalną działalność obu Szkół oraz istniejącą zieleń ( drzewa) w pobliżu trasy realizacji prac.

Wszystkie prace należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez Firmę INSTALATORSTWO SANITARNE, OGRZEWANIA GAZOWE, PROJEKTOWANIE, DORADZTWO mgr inż. Apolinary Buczek ul. Szoslanda 11 kod 05-825 Ada-mowizna ( załączniki nr 8, 8a, 8b do SIWZ).

Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).
Na powyższe zmiany zgodę musi również wyrazić projektant dokumentacji technicznej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) Roboty ziemne.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.

2. Wadium przetargowe wynosi: 3.000,0 zł ( trzy tysiące złotych).

3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości inwestycji,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01 wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷ 1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 25.09.2007 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2007 roku o godzinie 12:30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.



Ogłoszenie wywieszono w dniu 04.09.2008 roku.



Zawiadomienie o wyniku postępowania







OGŁOSZENIE


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8

Załącznik 8a

Załącznik 8b

Rysunek 1 do Załącznika Nr 8

Rysunek 2 do Załącznika Nr 8

Rysunek 3 do Załącznika Nr 8
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 04.09.2008 r., godz. 15.52
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 04.09.2008 r., godz. 15.52
Czas Administrator Opis zmiany
04.09.2008 r., godz. 15.52 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.