Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół im. Hipolita Szczerkowskiego przy ulicy Kilińskiego 21 w Grodzisku Mazowieckim” - Oznaczenie sprawy ZP\342\28\08

  • Zamieszczono: 10.10.2008 r.
  • Data składania ofert: 04.11.2008 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 04.11.2008 r., godz. 12.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania


OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 10.10.2008 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół im. Hipolita Szczerkowskiego przy ulicy Kilińskiego 21 w Grodzisku Mazowieckim” -
Oznaczenie sprawy ZP\342\28\08

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 231686 - 2008; data zamieszczenia: 11.10.2008


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół im. Hipolita Szczerkowskiego przy ulicy Kilińskiego 21 w Grodzisku Mazowieckim.

Zakres prac obejmuje:
-demontaż istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej kolorowej wraz z obrzeżem trawnikowym w miejscu wykonywania podjazdu dla niepełnosprawnych,
- wykopy ziemne pod fundamenty podjazdu i oparcie przedłużonych schodów wejściowych do budynku z wywozem urobku taczkami,
- zabetonowanie fundamentów i ścian podjazdu i schodów,
- zasypanie ziemią z wykopu przestrzeni pomiędzy dwoma ścianami pojazdu,
- zasypanie piaskiem i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej na podjeździe,
- demontaż istniejącego chodnika z kostki betonowej kolorowej wraz z obrzeżem trawnikowym na odcinku od furtki do poprzecznego chodnika z kostki,
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki wraz z obrzeżem trawnikowym na nowym odcinku od furtki do klombu i poprzecznego chodnika ( zwiększenie szerokości chodnika w związku z jego częściowym zajęciem przez podjazd),
- montaż z kształtowników i rur stalowych pochwytów ( barierek) na podjeździe dla niepełno-sprawnych i poręczy na schodach wejściowych,
- pomalowanie dwukrotne elementów konstrukcji stalowych,
- ułożenie nawierzchni z gresu antypoślizgowego na schodach wejściowych do budynku szkoły.

Uwaga: Ze względu na ograniczone środki finansowe nie przewiduje się wykonania barierek podjazdu ze stali kwasoodpornej.

Wszystkie prace należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez Firmę Projekty Budowlane, Nadzory, Kosztorysy mgr inż. Roman Kolarz ul. Grodeckiego 38 kod 05-822 Milanówek ( załącznik nr 8 do SIWZ).

Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.


Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji trzy lata od daty odbioru końcowego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 500,0 zł ( pięćset złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

1. Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724-05-01 wew. 202 ;
e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek
i czwartek od 9.00 ÷ 17.00 ; wtorek, środa i piątek
od 8.00 ÷ 16.00.
2. Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami – Michał Janczarski tel. ( 0-22) 724-05-01 wew. 233; e-mail: godziny pracy: poniedziałek i czwartek od
9.00 ÷ 17.00; wtorek, środa i piątek od 8.00 ÷ 16.00.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 04.11.2008 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego,
w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.11.2008 roku o godzinie 12.30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.





SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 11.10.2008 r., godz. 12.43
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 11.10.2008 r., godz. 12.43
Czas Administrator Opis zmiany
11.10.2008 r., godz. 12.43 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.