Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg nieograniczony na „Sprzedaż z dostawą znaków drogowych”

  • Zamieszczono: 16.02.2009 r.
  • Data składania ofert: 27.02.2009 r., godz. 11.00
  • Data otwarcia ofert: 27.02.2009 r., godz. 12.00
Wybór najkorzystniejszej oferty


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn. „Sprzedaż z dostawą znaków drogowych”

CPV – 34992200-9


1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
„ sprzedaż z dostawą znaków drogowych odblaskowych z blachy ocynkowanej grubości 1.25 mm z podwójnie zaginaną krawędzią” Wielkość znaków średnia. Asortyment zgodnie z tabelą kosztową stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ. Wymiary, kolorystyka, wielkość liter i znaków oraz typ foli zgodnie z załącznikiem1-4. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych /Dz. U z 2003r. nr 220 poz.. 2181/ Mocowanie znaków na prowadnicach.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
15 dni od daty podpisania umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy)
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ, tj.:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 5.1 ust. 3, zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).


• informacja z wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. (załącznik nr 5 ). W przypadku wykonywania robót bez udziału podwykonawców załączanie do oferty wyżej wymienionego druku nie jest wymagane.
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 4 ) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

Do oferty należy załączyć również
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1)
2. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 2)
3. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 3)


Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,

8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim ul. Traugutta 41.
05-825 Grodzisk Mazowiecki (pokój nr 2)
Termin składania ofert:
do dnia 27 - 02 - 2008 do godz. 11.00
Termin otwarcia ofert:
27 – 02 - 2008 godz. 12.00
11. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
15. Ogłoszenie zamieszczone zostało na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu …………………… roku z numerem ……………………………….



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 16.02.2009 r., godz. 16.46
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 16.02.2009 r., godz. 16.46
Czas Administrator Opis zmiany
16.02.2009 r., godz. 16.46 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.