Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Przetarg ograniczony na zadanie pn "Poprawa spójności komunikacyjnej regionu polegająca na przebudowie drogi powiatowej nr 1505 Grodzisk Mazowiecki - Józefina - Etap I"

  • Zamieszczono: 25.03.2009 r.
  • Data składania ofert: 03.04.2009 r., godz. 10.00
  • Data otwarcia ofert: 03.04.2009 r., godz. 10.00
Grodzisk Mazowiecki, dnia 30.03.2009r


Zawiadomienie

Uprzejmie zawiadamiam, że Zamawiający Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
postanawia

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu ograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest :
Poprawa spójności komunikacyjnej regionu polegająca na przebudowie drogi powiatowej nr 1505 Grodzisk Mazowiecki - Józefina - Etap I

- unieważnić –

Uzasadnienie

Zamawiający opublikował ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 72024 – 2009 z dnia 22.03.2009r, a na własnej stronie internetowej w dniu 24.03.2009r oraz wywieszając ogłoszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1505 Grodzisk Mazowiecki – Józefina o długości 1.603 m – I etap. Roboty obejmują wykonanie przebudowy ul. Montwiłła w Grodzisku Mazowieckim oraz część ul. Sowieckiej w m. Odrano Wola.
Przebudowa drogi polegać będzie na podniesieniu kategorii drogi do kat. KR4, poszerzeniu jezdni w odcinku miejskim z 6 do 7 m, poszerzeniu jezdni na odcinku zamiejskim z 5 do 6 m, wykonaniu zatok autobusowych. W zakresie rzeczowym do wykonania będzie : całkowita wymiana nawierzchni drogowej z jednoczesnym wzmocnieniem podłoża gruntowego do grupy nośności G1, uporządkowanie geometrii jezdni i chodników, uporządkowanie zjazdów do poszczególnych posesji wraz z budową przepustów z rur betonowych pod wjazdami, wykonanie kanalizacji deszczowej na całym odcinku miejskim wraz z wpustami ulicznymi i odprowadzeniem do kanalizacji miejskiej.
Planowane roboty budowlane będą współfinansowane z udziałem środków RPO Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013. Narodowa Strategia Spójności. Wniosek - Nr 2276/08.
Mając na uwadze, iż postępowanie będzie podlegało szczegółowej kontroli przez instytucje kwalifikujące wnioski do przyznania dotacji, a Zamawiający uchybił w procedurze wszczęcia postępowania publikując ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej w innym dniu niż zamieszczono w Biuletynie ZP, uznaje się uchybienie za mające wpływ na wynik postępowania, a postępowanie obarczone wadą.
W tej sytuacji postępowanie należy unieważnić.
Podstawa prawna : art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dyrektor
Powiatowego Zarządu Dróg
w Grodzisku Mazowieckim
mgr inż. Magdalena Podleśna

Zawiadomienie zamieszczono na stronie internetowej: www.powiat-grodziski.pl




Grodzisk Mazowiecki: Poprawa spójności komunikacyjnej regionu polegająca na przebudowie drogi powiatowej nr 1505 Grodzisk Mazowiecki - Józefina - Etap I
Numer ogłoszenia: 72024 - 2009; data zamieszczenia: 22.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim , ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7240570, faks 022 7240570.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa spójności komunikacyjnej regionu polegająca na przebudowie drogi powiatowej nr 1505 Grodzisk Mazowiecki - Józefina - Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1505 Grodzisk Mazowiecki - Józefina o długości 1.603 m - I etap. Roboty obejmują wykonanie przebudowy ul. Montwiłła w Grodzisku Mazowieckim oraz części ul. Osowieckiej w m. Odrano Wola. Przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu konstrukcji dla ruchu KR - 4 i polegać będzie na poszerzeniu jezdni w odcinku miejskim z 6 do 7 m, poszerzeniu jezdni na odcinku zamiejskim z 5 do 6 m, wykonaniu zatok autobusowych i chodników. W zakresie rzeczowym do wykonania będą: roboty drogowe obejmujące całkowitą wymianę konstrukcji jezdni, chodników, zjazdów i zatok. Uporządkowanie geometrii jezdni i chodników, uporządkowanie zjazdów do poszczególnych posesji. Roboty sanitarne obejmujące wykonanie kanalizacji deszczowej na całym odcinku wraz z przykanalikami rur PVC klasy T, studniami betonowymi (włazy na zatrzask), wpustami ulicznymi, włączeniem do istniejącej miejskiej kanalizacji deszczowej oraz całkowitą wymianą gruntu na odcinku budowanej kanalizacji deszczowej. Na odcinku przewidywanych robót została dokonana wycinka drzew bez usunięcia karp. Przebudowywana droga zwłaszcza na odcinku miejskim przebiega przez okolice gęstej zabudowy, basenu, cmentarza i szpitala. Wykonawca zapewni dostęp mieszkańcom do posesji i zapewni dostęp do miejsc użytku publicznego. Wykonawca na czas budowy wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu i uzgodni go zgodnie z wymaganymi przepisami, w tym z Mazowieckim Zarządem Dróg Wojewódzkich w Warszawie. W pasie drogi znajduje się uzbrojenie podziemne tj. gazociąg, wodociąg, kable energetyczne, kable teletechniczne. Roboty drogowe obejmują wykonanie 1. konstrukcji nawierzchni jezdni: a) warstwa ścieralna z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA gr. 5 cm, b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 8 cm dla ruchu KR-4, c) podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 10 cm dla ruchu KR-4 d) podbudowa pomocnicza z tłucznia kamiennego gr. 20 cm,. e) warstwa odsączająca z pospółki gr. 12 cm. 2. konstrukcji chodnika - nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm, 3. konstrukcji zjazdów bramowych: a) kostka betonowa szara gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5 cm, b) podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego gr. 10 cm z zamknięciem powierzchni klińcem, c) warstwa odsączająca gr. 10 cm, 4. kanał deszczowy i przykanaliki z rur PVC: kanał należy wykonać z rur PVC klasy T (niedopuszczlne jest wykonanie kanałów i przykanalików z rur warstwowych z wypełnieniem ze spienionego PVC lub z granulatu wtórnego PVC; wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie). Roboty obejmują: budowę kanałów ø .300mm z rur PVC 315 mm - 736,5 m, ø 400mm z rur PVC 400 mm - 663,0 m, ø 200mm z rur PVC 200 mm - 25,5 m, montaż studni rewizyjnych przelotowych, połączeniowych ø 1 200 mm - 23 kpl, montaż studni rewizyjnych przelotowych połączeniowych o ø 1 400 mm - 19 kpl, budowę przykanalików ø 150mm z rur PVC 160 mm - 252,5 m, montaż studzienek ø 500 mm z osadnikiem gł.1,0 m - 48 szt, montaż rury ochronnej AROTA - 47m. 5. roboty rozbiórkowe: obejmują rozebranie nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, na całej długości przebudowywanego odcinka drogi. Materiały z rozbiórki wykonawca wywiezie na legalne składowisko. 6. oznakowanie pionowe : a) demontaż istniejących znaków pionowych ( tablica znaków wraz ze słupkami ) w ilości 80 szt. w tym 3 tablice miejscowości oraz ponowne ich ustawienie. b) ustawienie znaków nowych w ilości 18 szt. (w tym D-1-4 szt, D-6- 12 szt, A-16-2 szt.) na słupkach z rur ocynkowanych o średnicy 70 mm. Zdemontowane znaki wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem i przechowa do czasu ponownego ich zamontowania. Znaki pionowe nowe A-1 i D-1 z folii odblaskowej typu 2, znaki D- 6 z folii odblaskowej typu 1. 7. oznakowanie poziome - należy wykonać jako grubowarstwowe z mas chemoutwardzalnych, jako strukturalne masą typu plastomarker JUNIOR lub równoważną..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.24.51-8, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 100 000 zł wnoszone przez zaproszonych wykonawców przed upływem terminu składania ofert. W pieniądzu na rachunek Zamawiającego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : 1. Warunki udziału w postępowaniu. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807, 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( IV.2004 - IV.2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co rozumieć należy budowę, remont, przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej oraz chodników o nawierzchni z kostki brukowej typu polbruk) i wartości min. 5 mln zł w jednym zadaniu, 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) kierowników robót : 1 osoba - z uprawnieniami o specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 1 osoba z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, c) personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie brukarstwa drogowego, obsługi maszyn ziemnych do prac drogowych, obsługi maszyn drogowych do układania mas bitumicznych. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 3.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym posiadają dostęp do wytwórni mas bitumicznych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 2.000.000 zł, 2. osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 15 mln zł. rocznie, 3. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 zł . 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że a) każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie ( określone w pkt. 2 ppkt. 1 ), dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami robót drogowych i sanitarnych, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 15 mln zł rocznie, posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 5.000.000 zł. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona kwalifikacji wykonawców w celu ustalenia listy rankingowej na podstawie opisanych poniżej warunków. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania. Warunek Nr 1 Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). 1. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 3.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 4.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 6.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 7. Osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 15 mln zł. rocznie. 8. Posiadają ubezpieczoną OC na warunkach jw.. Sposób oceny spełniania warunku: ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.Dysponują lub będą dysponować sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym : kierownik budowy, kierownicy robót, specjaliści w zakresie jw.. Sposób oceny spełniania warunku : ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będzie podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( jw. ) i wartości min. 5 mln zł w jednym zadaniu, - ocena w skali 0 - 100 pkt, Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku wykazu wykonanych robót jw. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca, który przedstawi największą ilość wykonanych odp. dla warunku robót otrzyma maksymalną ilość pkt = 100, pozostali wykonawcy będą oceniani proporcjonalnie w stosunku do ilości największej. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Oceną warunku będzie uzyskana ilośc pkt., która następnie zostanie pomnożona przez wsp. = 0,80. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku: oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku rachunków zysków i strat lub innych dokumentów określających przychody i zysk za rok obrotowy 2007 i 2008r. Warunek będzie oceniany następująco : a) wielkość przychodów za rok obrotowy 2007r w skali 0 - 40 pkt. - ocena na zasadzie proporcji matematycznej, b)wielkość przychodów za 2008r w skali 0 - 60 pkt. . - ocena na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ocena będzie dokonywana wg zasad jw. a elementy oceny : a, b będą obliczane ze zsumowanych od partnerów wielkości podlegających ocenie. Oceną wykonawcy w celu zakwalifikowania do następnego etapu postępowania oraz ustalenia listy rankingowej będzie suma pkt. uzyskana za ocenę warunków 3 i 4..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4. Wykaz osób ( kadra kierowania budową ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, w tym posiada dostęp do wytwórni mas bitumicznych i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 8.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000.000 zł. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Rachunek zysków, strat lub inny dokument zawierający informacje niezbędne do oceny sytuacji ekonomiczno - finansowej za lata obrotowe 2007 i 2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim. Ul. R. Traugutta 41. 05 - 825 Grodzisk Mazowiecki..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: RPO Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013. Narodowa Strategia Spójności. Wniosek - Nr 2276/08..
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 25.03.2009 r., godz. 15.23
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 25.03.2009 r., godz. 15.23
Czas Administrator Opis zmiany
25.03.2009 r., godz. 15.23 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.