Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Przebudowę z rozbudową pomieszczeń znajdujących się na I piętrze i w części na parterze budynku położonego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - II etap inwestycji „ oznaczenie sprawy ZP.3431-08/09. Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 104992 – 2009 z dnia 15.04.2009r.

  • Zamieszczono: 15.04.2009 r.
  • Data składania ofert: 06.05.2009 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 06.05.2009 r., godz. 12.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania






Odpowiedź na pytania do SIWZ





OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 15.04.2009 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Przebudowę z rozbudową pomieszczeń znajdujących się na I piętrze i w części na parterze budynku położonego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - II etap inwestycji „
oznaczenie sprawy ZP.3431-08/09.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 104992 – 2009 z dnia 15.04.2009r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy
z rozbudową pomieszczeń znajdujących się na I piętrze
i w części na parterze budynku położonego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficzne – II etap inwestycji.

Zakres przewidzianych prac zawiera dokumentacja techniczna + kosztorysy ślepe ( przedmiary robót) w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzacje powykonawczą, wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty
należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach.

Szczegółowy zakres prac jest ujęty w dokumentacji technicznej i w przedmiarach robót i kosztory-sach ofertowych ( ślepych) w poszczególnych branżach:
- Projekt budowlany architektoniczny (załącznik Nr 8 do SIWZ),
- Projekt budowlany konstrukcji (załącznik Nr 8a do SIWZ),
- Kosztorys ślepy budowlany – przedmiar robót (załącznik
Nr 8b do SIWZ),
- Projekt budowlany sanitarny – instalacja wod – kan.
(załącznik Nr 9 do SIWZ),
- Kosztorys ślepy budowlany – przedmiar robót instalacja
wod – kan (załącznik Nr 9a do SIWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Sanitarnych – instalacja wod – kan (załącznik Nr 9b do
SIWZ),
- Projekt budowlany sanitarny – instalacja wentylacji
mechanicznej i klimatyzacji (załącznik Nr 10 do SIWZ),
- Kosztorys ślepy budowlany – przedmiar robót instalacja
wentylacji i klimatyzacji (załącznik Nr 10a do SIWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Sanitarnych – instalacja wentylacji i klimatyzacji.
(załącznik Nr 10b do SIWZ),
- Projekt budowlany instalacji elektrycznej (załącznik Nr 11
do SIWZ),
- Kosztorys ślepy - przedmiary robót w branży elektrycznej
(załącznik Nr 11a do SIWZ),
- W Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Elektrycznych (załącznik Nr 11b do SIWZ),

- Projekt techniczny automatycznego systemu sygnalizacji pożaru (załącznik Nr 12 do SIWZ),
- Kosztorys ślepy - przedmiary robót automatycznej
sygnalizacji pożaru (załącznik Nr 12a do SIWZ),
- Kosztorys ślepy – przedmiar robót wykonanie instalacji
odgromowej na starej części budynku (załącznik Nr 13 do
SIWZ).


Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysach ślepych i przedmiarach robót w poszczególnych branżach) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

UWAGA: Realizację prac należy wykonać umożliwiając normalną działalność sklepu oraz stacji diagnostycznej samochodowej zlokalizowanych na parterze budynku.
Zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego przetargu zostanie określony w zbiorczej tabeli kosztowej
( załącznik Nr 4 do SIWZ) przez podanie pozycji
do której należy skalkulować cenę oferty w poszczególnych kosztorysach branżowych ( przedmiarach robót). I tak w kalkulacji robót budowlanych należy pominąć dział 13
( Elewacja).
Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) Instalacje sanitarne wodno-kanalizacyjne,
2) Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
3) Instalacje elektryczne.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: pięć miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 15.000,0 zł ( piętnaście tysięcy złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01 wew. 202 ;
e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 9:00 ÷ 17:00 ; wtorek, środa i piątek od 8:00 ÷ 16:00.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 06.05.2009 roku do godziny 12:00 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.05.2009 roku o godzinie 12:30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.


Ogłoszenie wywieszono w dniu 15.04.2009 roku.




SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

Załącznik 8

Załącznik 8a

Załącznik 8b

Załącznik 9

Załącznik 9a

Załącznik 9b

Załącznik 10

Załącznik 10a

Załącznik 10b

Załącznik 11

Załącznik 11a

Załącznik 11b

Załącznik 12

Załącznik 12a

Załącznik 13

Rysunek 2 do Załącznika 9

Rysunek 3 do Załącznika 9

Rysunek 4 do Załącznika 9

Rysunek 5 do Załącznika 9

Rysunki do Załącznika 8a

Rysunki do Załącznika 10

Rysunki do Załącznika 11
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 15.04.2009 r., godz. 13.29
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 15.04.2009 r., godz. 13.29
Czas Administrator Opis zmiany
15.04.2009 r., godz. 13.29 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.