Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie „ Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym – remont dachu z wymianą poszycia na dachówkę wraz z wymianą 4 okien oraz remont dwóch pokoi gościnnych„ oznaczenie sprawy ZP\3431-12\09.

  • Zamieszczono: 12.06.2009 r.
  • Data składania ofert: 07.07.2009 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 07.07.2009 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 12.06.2009 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie „ Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym – remont dachu z wymianą poszycia na dachówkę wraz z wymianą 4 okien oraz remont dwóch pokoi gościnnych„ oznaczenie sprawy ZP\3431-12\09.

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 92329 – 2009 z dnia 12.06.2009r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „ Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym – remont dachu z wymianą poszycia na dachówkę karpiówkę podwójną wraz z wymianą 4 okien oraz remont dwóch pokoi gościnnych na poddaszu budynku.
Dach jest w chwili obecnej kryty dachówką z obróbkami blacharskimi, rynnami oraz rurami spustowymi z miedzi i częściowo PCV rynny i rura spustowa przy frontowym wejściu do budynku.
Przewiduje się wymianę całego starego pokrycia dachu z dachówki karpiówki podwójnej na nową z częściowym uzupełnieniem konstrukcji drewnianej dachu i uzupełnieniem ocieplenia poddasza wełną mineralną. Część starych obróbek blacharskich dachu z miedzi do wymiany jak również rynny i rury spustowe. Tynki kominów ponad dachem budynku po przetarciu i uzupełnieniu tynków do pomalowania dwukrotnego farbą emulsyjną. Przewiduje się wymianę 4 sztuk okien drewnianych skrzynkowych na poddaszu budynku. Dwie sztuki w pokojach gościnnych w tym jedno nietypowe łukowe a drugie wspólne z pokojem biurowym. Podział i wymiary zewnętrzne okien muszą zostać zachowane przy uwzględnieniu izolacyjności cieplnej okien. Szyby okien od strony zewnętrznej w wymienianych oknach typu P4. Remont dwóch opoki gościnnych wraz z łazienkami obejmuje wykonanie ocyklinowania posadzek z trzykrotnym ich polakierowaniem, prac malarskich, wymianę posadzek i okładzin ściennych w łazienkach z wyminą odbiorników oraz rur kanalizacyjnych i wodociągowych na PCV i PE.

Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy ( Załącznik Nr 4 do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty
należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

UWAGA: Budynek znajduje się pod ochrona konserwatorską. Realizację prac należy wykonać
umożliwiając normalną działalność muzeum. Ze względu na prace na wysokości przy dachu pochyłym należy zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób postronnych
oraz wykonać daszek ochronny przy wejściu głównym ( w szczycie budynku) do Muzeum.
Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniają-cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) Instalacje sanitarne wodnokanalizacyjne.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: trzy miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 5.000,0 zł ( pięć tysięcy złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 07.07.2009 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Staro-
stwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.07.2009 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.


Ogłoszenie wywieszono w dniu 12.06.2009 roku.


Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 – 2013



SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ

Załącznik Nr 7 do SIWZ

Załącznik Nr 8 do SIWZ

Zdjęcia Obiektu
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 15.06.2009 r., godz. 11.29
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 15.06.2009 r., godz. 11.29
Czas Administrator Opis zmiany
15.06.2009 r., godz. 11.29 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.