Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie „ Nadbudowy tarasu budynku Starostwa przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim „ oznaczenie sprawy ZP\3431-14\09.

  • Zamieszczono: 26.06.2009 r.
  • Data składania ofert: 21.07.2009 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 21.07.2009 r., godz. 12.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania



Odpowiedź na pytania do SIWZ



OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 26.06.2009 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie „ Nadbudowy tarasu budynku Starostwa przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim „ oznaczenie sprawy ZP\3431-14\09.

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 210736 – 2009 z dnia 26.06.2009r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadbudowy tarasu budynku Starostwa przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim oznaczenie sprawy ZP\3431-14\09 w zakresie robót budowlanych i elektrycznych.
Przewiduje się demontaż istniejących rynien i rury spustowej z PCV na tarasie, demontaż balustrady stalowej, rozbiórkę istniejącego pokrycia tarasu z papy termozgrzewalnej oraz szlichty do stropu, wykonanie nowych ścian z pustaka wraz z osadzeniem stolarki okiennej i drzwiowej aluminiowej oraz wykonaniem dachu wraz z nowym kominem z cegły klinkierowej z nowymi obróbkami blacharskimi. Ze względu na przepisy ppoż. przewiduje się również wykonanie częściowej wymiany okien i drzwi na aluminiowe o odpowiedniej odporności ogniowej ( od strony sąsiedniego budynku Kościuszki 32) oraz obicie schodów od spodu płytą gipsową ognioodporną i wyposażenie okna na piętrze wychodzącego na klatkę schodową w siłownik sterowany czujką dymową oraz wyłącznikiem. Przewiduje się również wykonanie ocieplenia dobudowanej części budynku. Szczegółowy zakres prac jest podany w dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót w branży budowlanej i elektrycznej.
Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy ( Załącznik Nr 4a i 4b do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

UWAGA: Zabudowa budynku znajduje się pod ochroną konserwatorską. Realizację prac należy wykonać umożliwiając normalną działalność Starostwa. Ze względu na prace przy chodniku zlokalizowanym wzdłuż budynku oraz na wysokości przy pracach na dachu należy zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób postronnych oraz wykonać daszek ochronny przy wejściu głównym do budynku Starostwa.

Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniają-cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.


Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) Instalacje elektryczne,
2) Montaż okna na klatce schodowej do jej oddymiania ( sterowanie siłownikiem sprzężonym z czujką dymową).

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: trzy miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 5.000,0 zł ( pięć tysięcy złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z upraw-nieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01 wew. 202 ;
e-mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 9.00 ÷ 17.00 ; wtorek, środa i piątek od 8.00 ÷ 16.00.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 21.07.2009 roku do godziny 12.00 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.

11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.07.2009 roku o godzinie 12.30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.



Ogłoszenie wywieszono w dniu 26.06.2009 roku.




SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4a do SIWZ

Załącznik Nr 4b do SIWZ

Załącznik Nr 4c do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ

Załącznik Nr 7 do SIWZ

Załącznik Nr 8 do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 29.06.2009 r., godz. 15.22
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 29.06.2009 r., godz. 15.22
Czas Administrator Opis zmiany
29.06.2009 r., godz. 15.22 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.