Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim

  • Zamieszczono: 10.07.2009 r.
  • Data składania ofert: 22.07.2009 r., godz. 10.00
  • Data otwarcia ofert: 22.07.2009 r., godz. 11.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania





OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 10.07.2009 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim
oznaczenie sprawy ZP/3431-17/09.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 109217 – 2009 z dnia 10.07.2009r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Daleka 11A Grodzisk Mazowiecki wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 roku ( Dziennik Ustaw z 2002 roku Nr 133 poz. 1123 – tekst jednolity Dziennik Ustaw nr 186 poz. 1321 i 1322 z dnia 07 września 2007 roku) w następujących rodzajach i o przewidywanym zapotrzebowaniu rocznym w ilościach:
I. Tablice zwyczajne (stałe):
1. samochodowe - 30.000 sztuk
2. do przyczep - 3.000 sztuk
3. motocyklowe - 800 sztuk
4. motorowerowe - 800 sztuk
5. ciągnikowe - 800 sztuk
6. do pojazdów zabytkowych - 100 sztuk
II. Tablice indywidualne:
1. samochodowe - 50 sztuk
2. motocyklowe - 20 sztuk
III. Tablice tymczasowe:
1. samochodowe - 100 sztuk
2. motocyklowe - 10 sztuk
3. motorowerowe - 10 sztuk.

Do obowiązków Dostawcy należeć będzie również odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych na jego koszt.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych tablic muszą odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie reje-stracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 roku ( Dziennik Ustaw z 2002 roku Nr 133 poz. 1123 - tekst jednolity Dziennik Ustaw nr 186 poz. 1321 i 1322 z dnia 07 września 2007 roku ).


Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z „wolnej ręki” dotychczasowemu Dostawcy, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego ( niniejszego zamówienia), stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 punkt 7 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty dostarczenia tablic ( daty odbioru partii zamówienia).
Zamawiający nie dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania tablic rejestracyjnych.

3.2. Wymagany termin realizacji zamówienia: - sukcesywnie przez okres jednego roku od daty podpisania umowy.

Miejsce dostawy: - Wydział Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Daleka 11A Grodzisk Mazowiecki.


1. Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres jednego roku licząc od daty zawarcia umowy.

2. Wadium przetargowe wynosi 12.000,0 złotych ( słownie: dwanaście tysięcy złotych).

3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum dwa zamówienia o zbliżonym charakterze i złożoności ( podanie adresu i kosztów dostaw),
3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia,
4) posiadają certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego na zgodność wykonania przed-miotu zamówienia z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz. U. z 2002 roku Nr 133 poz. 1123),
5) Dostawca zobowiązuje się do przedstawienia ważnego certyfikatu w przypadku zakończenia okresu jego ważności w trakcie realizacji dostaw,
6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości dostaw rocznych lub zdolności kredytowych potwierdzonym stosownym zaświadczeniem z banku,
7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)
8) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lat od daty dostawy.

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki lub pobrać
ze strony internetowej: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

5. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:

1. Naczelnik Wydziału Komunikacji – Zbigniew Dłuski pokój Nr 4 ul. Daleka 11A Grodzisk Mazowiecki w zakresie przedmiotu zamówienia tel. ( 0-22) 755-55-16, faks
( 0-22) 724-16-99 godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷ 1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

2. Główny Specjalista d\s Zamówień Publicznych - Władysław Kuziara pokój Nr 18 ul. Kościuszki 32 Grodzisk Mazowiecki
w zakresie procedury przetargowej tel. (0-22) 724-05-01 wew, 202; e-mail: zpstargrmaz@wp.pl. godziny pracy: poniedziałek
i czwartek od 9.00 ÷ 17.00 ; wtorek, środa i piątek od 8.00 ÷ 16.00.

6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
7. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
8. Oferty można składać w Kancelarii Notarialnej w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Spółka Cywilna ul. Bartniaka 12A kod 05-825
w Grodzisku Mazowieckim do dnia 22.07.2009 roku do godz. 10.00 .
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.07.2009 roku o godzinie 11.30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.


SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 10.07.2009 r., godz. 11.22
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 10.07.2009 r., godz. 11.22
Czas Administrator Opis zmiany
10.07.2009 r., godz. 11.22 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.