Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

przetarg nieograniczony na „Remont drogi powiatowej nr 1501 Urszulin – Stara Wieś - Rusiec”

  • Zamieszczono: 17.07.2009 r.
  • Data składania ofert: 10.08.2009 r., godz. 10.00
  • Data otwarcia ofert: 10.08.2009 r., godz. 11.00
Wybór oferty


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn. „Remont drogi powiatowej nr 1501 Urszulin – Stara Wieś - Rusiec”
ZP-342/26/2009

CPV – 45 23 32 23 – 8 Wymiana nawierzchni drogowej

1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
„Remont drogi powiatowej nr 1501 Urszulin – Stara Wieś - Rusiec”
Zakres rzeczowy zamówienia:

Roboty drogowe obejmują wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3-6 o grubości 4 cm na odc. o długości 350 mb z wyrównaniem istniejącej nawierzchni w Urszulinie.
Roboty obejmują:
• frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na grubość śr. 6 cm -1050 m² ,
• wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym grysowo-żwirowego gr. 8 cm
dla ruchu KR-3 -525 m² ( dł. 350 m i szer. 1,5 m)z oczyszczenie i skropieniem emulsja ,
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grysowego gr. 4 cm dla ruchu Kr-3-6 -1050 m² (dł. 350m i szer. 3 m) z oczyszczenie i skropieniem emulsja ,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są w Instrukcji dla Wykonawcy Robót – załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Tabeli kosztowej – załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią.
Jeżeli w dokumentacji, Instrukcji dla Wykonawcy Robót, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych, przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i pkt 6.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
31.10.2009
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). - Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 robotę budowlaną dotyczącą budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości zadania co najmniej 100 000 zł, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. b) Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, spełniających co najmniej następujące wymagania: Kierownik budowy posiadający: uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł, b) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 100 000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zm.); B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać muszą informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Sposób oceny spełniania wszystkich warunków: na zasadzie spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego).
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
6) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
7) Dokumenty stwierdzające, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. oryginały lub kopie stosownych uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
8) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
9) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 zł. 10) W przypadku składania wniosku przez Konsorcjum bezwzględnie jest wymagane wskazanie składu grupy wykonawców oraz podmiotu wiodącego - pełnomocnika wraz z określeniem jego roli do występowania w imieniu grupy wykonawców, stosownie do zapisu art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (należy załączyć stosowne pełnomocnictwo).
11) Forma składania dokumentów: Dokumenty, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do wniosku musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania. Wykonawca powinien we wniosku podać dokładne dane adresowe, w szczególności zaleca się podanie nr faksu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz firm, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z póź. zm.) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
6.1 Do oferty należy załączyć również
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1)
2. podpisaną Instrukcję dla Wykonawcy Robót – (załącznik Nr 2)
3. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3)
4. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4)
5. kopię wniesienia wadium.
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 2 000 zł
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki –
Termin składania ofert:
10 sierpnia 2009 roku godz. 10.00
Termin otwarcia ofert:
10 sierpnia 2009 roku godz. 11.00
11. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
15. Ogłoszenie zamieszczone zostało w BZP na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 17.07.2009 roku z numerem 242498



Opublikowano:
1. Portal UZP dn.17.07.2009
2. Internet – przekazano dn. 17.07.2009
3. Tablica ogłoszeń – wywieszono dn. 17.07.2009


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 5 A

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Załącznik nr 8

mapa 1

mapa 2

mapa 3




Załącznik nr 10 OST


d010000_010204

d040101_040301

d040800_05

d050305

d050311
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 17.07.2009 r., godz. 15.43
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 17.07.2009 r., godz. 15.43
Czas Administrator Opis zmiany
17.07.2009 r., godz. 15.43 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.