Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Przetarg nieograniczony na „WYKONANIE NASADZEŃ DRZEW PRZY DROGACH POWIATOWYCH POWIATU GRODZISKIEGO”

  • Zamieszczono: 18.09.2009 r.
  • Data składania ofert: 28.09.2009 r., godz. 09.50
  • Data otwarcia ofert: 28.09.2009 r., godz. 10.00
Wybór oferty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
„WYKONANIE NASADZEŃ DRZEW PRZY DROGACH POWIATOWYCH POWIATU GRODZISKIEGO”
ZP – 342/32/09
1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:
Wykonaniu nasadzeń drzew przy drogach powiatowych Powiatu Grodziskiego
CPV – 77 21 16 00 – 8 – Sadzenie drzew
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1. Zakup, dostawę, wykonanie nasadzeń i pielęgnację następujących drzew:
Klon zwyczajny (Globusom) szczepienie powyżej 2,0m ok. 11 szt.
Dąb szypułkowy (Fastigiata) ok. 50 szt.
planowane miejsca nasadzeń:
• ul. 3-go Maja w Grodzisku Mazowieckim
• ul. Chełmońskiego w Żelechowie
2. wykonanie nasadzeń w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy
3. objęcie zabiegami pielęgnacyjnymi sadzonek od czasu ich posadzenia do zakończenia okresu gwarancji (w przypadku nie przyjęcia się sadzonki – powtórne nasadzenie na koszt Wykonawcy).
Wykonanie robót nastąpi na warunkach określonych w tabeli kosztowej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy)
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ, tj.:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.
2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane jest wykazanie minimum dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 20 000 netto każda (załącznik nr 4), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 5.1 ust. 3, zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).
3. informacja z wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. (załącznik nr 7). W przypadku wykonywania robót bez udziału podwykonawców załączanie do oferty wyżej wymienionego druku nie jest wymagane.
4. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
5. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 5). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę,
6. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy – (załącznik Nr 6).
Do oferty należy załączyć również
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1)
2. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 2)
3. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 3)
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty, zamawiający będzie się kierował kryterium: cena ofertowa brutto 100 %.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ul. Traugutta 41,
05 – 825 Grodzisk Maz.
do dnia 28.09.2009 do godz. 9.50
11. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
16. Ogłoszenie zamieszczone zostało w BZP na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 17.09.2009 roku z numerem 322172-2009



Opublikowano:

1. BZP dn.17.09.2009 r.
2. Internet – przekazano dn.17.09.2009 r.
3. Tablica ogłoszeń – wywieszono dn. 17.092009 r.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 18.09.2009 r., godz. 08.54
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 18.09.2009 r., godz. 08.54
Czas Administrator Opis zmiany
18.09.2009 r., godz. 08.54 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.