Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

zakup usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Starostwa Powiatu Grodziskiego i jednostek podległych

  • Zamieszczono: 26.11.2009 r.
  • Data składania ofert: 08.12.2009 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 08.12.2009 r., godz. 12.15
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty







Odpowiedź na pytania do SIWZ




O G Ł O S Z E N I E
Zarząd Powiatu Grodziskiego zaprasza do udziału w zamówieniu publicznym
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 EURO
na

zakup usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Starostwa Powiatu Grodziskiego i jednostek podległych, na okres od 23.12.2009r.-22.12.2012 r.
Przedmiotem zamówienia jest zakup następujących ubezpieczeń:

- Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
- Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
- Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia;
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej;
- Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń z włączeniem ryzyka casco;
- Ubezpieczenia komunikacyjne, tj. OC, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego i NNW (kierowcy i pasażerów) dla pojazdów eksploatowanych przez Starostwo Powiatu Grodziskiego i podległe jednostki

Ogłoszenie zostało wysłane do biuletynu Zamówień Publicznych z numerem: 221907-2009

1.Wymagany termin realizacji zamówienia: 23.12.2009-22.12.2012.

2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
5. W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003r. Nr 124, poz.1151 ze zm.) lub dokument potwierdzający uzyskanie zezwolenia przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 1996 r., Nr 11, poz. 62) i utrzymane jego ważności na podstawie powołanych ustaw.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych:
a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ,



6. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pok. 21 (budynek B) – faks (0-22) 724-30-49 lub pobrać ze strony internetowej: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Joanna Zajdel - Heliasz – OBG FIDUTIA Sp. z o.o. Biuro Brokerskie adres e-mail: j.zajdel@obgfidutia.pl, tel. (22) 850-66-91 fax (22) 826 84 73

- w sprawach procedury:
Władysław Kuziara – Główny Specjalista w samodzielnym stanowisku do spraw zamówień
tel. (22) 755-52-24, 724-05-01, 724-18-33 wew. 202,

Michał Janczarski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami tel.(22) 755-52-24 wew. 233

7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.

8. Kryterium oceny ofert stanowi: kryterium ceny - waga 70%; kryterium zaakceptowania klauzul dodatkowych – waga 20%; kryterium wysokości proponowanych franszyz udziałów własnych – waga 10%.

9. Oferty można składać do dnia 08 grudnia 2009 r. do godz. 12.00 w punkcie obsługi mieszkańców Starostwa Powiatu Grodziskiego, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Maz.

10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 grudnia 2009 r. o godz. 12.15, w sali konferencyjnej (pokój nr 3 – parter) Grodzisk Maz. ul. Kościuszki 30



SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ

Załącznik Nr 7 do SIWZ

Załącznik Nr 8 do SIWZ

Załącznik Nr 9 do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 26.11.2009 r., godz. 11.05
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 18.12.2018 r., godz. 16.50
Czas Administrator Opis zmiany
18.12.2018 r., godz. 16.50 Administrator Aktualizacja przetargu
26.11.2009 r., godz. 11.05 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.