Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony „Wykonanie przyłącza gazowego do budynku przy ulicy Bałtyckiej 30 w Grodzisku Mazowieckim po dawnej siedzibie W.K.U. w Grodzisku Mazowieckim dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz wewnętrznej instalacji gazowej w kotłowni wraz z instalacją centralnego ogrzewania i technologii kotłowni gazowej” oznaczenie sprawy ZP.3431-2/10.

  • Zamieszczono: 11.03.2010 r.
  • Data składania ofert: 30.03.2010 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 30.03.2010 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 11.03.2010 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony „Wykonanie przyłącza gazowego do budynku przy ulicy Bałtyckiej 30 w Grodzisku Mazowieckim po dawnej siedzibie W.K.U. w Grodzisku Mazowieckim dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz wewnętrznej instalacji gazowej w kotłowni wraz z instalacją centralnego ogrzewania i technologii kotłowni gazowej” oznaczenie sprawy ZP.3431-2/10.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 53757 – 2010 z dnia 11.03.2010r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza gazowego średniego ciśnienia z rur PE Ø 25 x 3,0 SDR 11 o długości 23,50 metra od istniejącego gazociągu stalowego o średnicy 200 mm do budynku Bałtycka 30 w Grodzisku Mazowieckim. Włączenie w istniejący gazociąg za pomocą trójnika stalowego do włączeń Ø 25 mm. Rury PE łączone przez zgrzewanie elektrokształtkami elektroporowymi. Przyłącze zakończone skrzynką gazową na ścianie budynku z reduktorem i gazomierzem
( gazomierz dostawa rozdzielni gazu). Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Instalacja wewnętrzna w pomieszczeniu kotłowni ( piwnica budynku) z rur stalowych czarnych Ø 25 mm długości 4,00 metra i wykonaniem podejścia do podłączenie pieca gazowego centralnego ogrze-wania zakończonego zaworem kulowych 25 mm z filtrem. Instalacja centralnego ogrzewania z rur miedzianych w budynku wodna, pompowa niskoparametrowa, z rozdziałem dolnym. Rury instalacji c. o. prowadzone po wierzchu ścian. W pomieszczeniach nie ogrzewanych rury izolowane termicznie otulinami z pianki PE typu Thermaflekx. Przejścia przez stropy i ściany w tulejach ochronnych z PVC z uszczelnieniem pianką PU lub kitem silikonowym ( pomieszczenia mokre). Elementy grzejne płytowe firmy PURMO typu „C” lub równoważne z zaworami grzejnikowymi z głowicami termostatycznymi firmy DANFOSS typu RA-N z nastawą wstępną. Każdy grzejnik podłączony do instalacji za pomocą dwóch zaworów umożliwiających demontaż każdego grzejnika niezależnie od instalacji c.o. Źródłem ciepła będzie kocioł gazowy kondensacyjny Viessmann Vitocrossal 300 ( lub równo-ważny) o mocy 8,5 ÷ 25,5 kW z regulatorem Vitotronic 200 typu KW-2. Instalacja kotłowni wyposażona w pompę cyrkulacyjną obiegu grzewczego c.o. elementy automatycznej regulacji i zabezpie-czenia.

Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy ( Załącznik Nr 7 do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.


UWAGA: Ze względu na część prac przy chodniku zlokalizowanym przy budynku należy zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób postronnych oraz uzyskać zgodę na wejście w teren od Powiatowego Zarządu Dróg ul. Traugutta 41 Grodzisk Mazowiecki. Komin z rur stalowych kwasoodpornych ocieplanych od wylotu spalin z komina do
wylotu ponad dach budynku nie jest ujęty w niniejszym przetargu.


Wszystkie prace należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez Firmę „ ERG” Projektowanie i wykonawstwo instalacji i przyłączy sanitarnych ul. Podgórna 92 kod 05-822 Milanówek ( załącznik nr 8, 8a i 8b do SIWZ).

Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego.

Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac:
• przyłącze gazowe do budynku wraz z instalacją gazową wewnętrzną.

3.1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące licząc od daty zawarcia umowy .

3.2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

3.3.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – nie wymagane,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 60 000 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca wykaże, że do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia z kwalifikacjami zawodowymi dla minimum jednej osoby pełniącej rolę kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń ( instalacje gazowe i sanitarne) oraz posiadającej aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z wykazaniem że osoba ta realizowała budowę minimum jednej roboty o wartości minimum 60 000 zł brutto gdzie pełniła stanowisko kierownika budowy,

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą minimum 50% wartości zamówienia – wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.3.2. Wykonawca może polegać na zasobach wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia – Wykonawca przedstawi, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3.3.3. Zamawiający w myśl art. 26 ust. 2a ustawy, żąda wskazania przez Wykonawcę nie później niż na dzień składania ofert spełnienia warunków, o których mowa w 22 ust. 1 Ustawy i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy tj. wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy – oraz złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – oraz złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
3.3.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określony w punkcie 3.3.1.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3.5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Zamawiający na mocy art. 26 ust. 3 PZP wzywa wykonawców, którzy
w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie przetargu.

3.4 . Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy oraz
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

3.4.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

a). posiadanie wiedzy i doświadczenia:
Należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 60 000 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b). dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ). Na etapie procedury przetargowej wystarczy oświadczenie, iż dana osoba posiada stosowne uprawnienia oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Przed zawarciem umowy należy dostarczyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.


c). sytuacji ekonomiczno – finansowej:
Należy przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą minimum 50% wartości zamówienia – wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.


3.5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt. 2 ustawy – (załącznik Nr 4 do SIWZ),
3. wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

3.5.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, dla każdego z nich.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b +ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,

3.5.2 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

3.5.3 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.


3.5.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

3.5.5 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 3.000,0 zł ( trzy tysiące złotych).
3. Zamawiający wymaga wniesienia należytego zabezpieczenia umowy w wysokości 5% wartości ceny ofertowej brutto.
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01 wew. 202 ; e`mail: zp@powiat-grodziski.pl; godziny pracy: poniedziałek - środa od 8.00 ÷ 16.00 ; czwartek 8.00 - 17.00 i piątek od 8.00 ÷ 15.00.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 30.03.2010 roku do godziny 12.00 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.03.2010 roku o godzinie 12.30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.



Ogłoszenie wywieszono w dniu 11.03.2010 roku.



SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ

Załącznik Nr 7 do SIWZ

Załącznik Nr 7a do SIWZ

Załącznik Nr 8 do SIWZ

Załącznik Nr 8a do SIWZ

Załącznik Nr 8b do SIWZ

Załącznik Nr 9 do SIWZ

Załącznik Nr 9a do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 11.03.2010 r., godz. 11.47
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 20.08.2010 r., godz. 09.34
Czas Administrator Opis zmiany
20.08.2010 r., godz. 09.34 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
11.03.2010 r., godz. 11.47 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.