Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Pełnienie funkcji koordynatora i trzech asystentów w projekcie: Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem

  • Zamieszczono: 30.11.2011 r.
  • Data składania ofert: 08.12.2011 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 08.12.2011 r., godz. 12.30
Grodzisk Mazowiecki: Pełnienie funkcji koordynatora i trzech asystentów w projekcie: Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem
Numer ogłoszenia: 312921 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora i trzech asystentów w projekcie: Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora i trzech asystentów w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, realizowanego przez Powiat Grodziski w czterech niezależnych częściach: - Część pierwsza: Pełnienie funkcji koordynatora projektu; - Część druga: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim; - Część trzecia: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim; - Część czwarta: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Nr 2 w Milanówku. Realizacja projektu ma na celu zdobycie dodatkowych umiejętności i wiedzy, co pozwoli na wyrównanie szans absolwentów na rynku pracy. Opis części I - Pełnienie funkcji koordynatora projektu. W ramach powyższego projektu Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 r. od poniedziałku do piątku w godzinach i czasie uzależnionych od realizacji projektu. Koordynator jest zobowiązany do: 1. sporządzania dokumentów związanych z realizacją Projektu, z zachowaniem obowiązujących terminów, 2. nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem realizacji projektu, 3. systematycznego monitorowania przebiegu realizacji Projektu oraz niezwłocznego informowania beneficjenta o powstałych nieprawidłowościach, 4. sporządzania sprawozdań, harmonogramów i innych dokumentów związanych z realizacją Projektu i przekazywania ich do właściwych instytucji, z zachowaniem obowiązujących terminów, 5. sporządzania wniosków o płatność, zgłaszania zmian dotyczących realizacji projektu i prowadzenia korespondencji tematycznej, 6. udzielania wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznej, dokonywanej w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, 7. niezwłocznego informowania w formie pisemnej Instytucji Wdrażającej o zmianach w realizacji Projektu lub ewentualnych problemach w realizacji Projektu, 8. prowadzenia indywidualnej karty czasu pracy, 9. nadzorowania pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu, współpracy z asystentami koordynatora i księgowym projektu, 10. nadzoru nad procedurą zakupu urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji projektu, 11. nadzoru nad działaniami promocyjno - informacyjnymi. Koordynator musi posiadać niezbędne przygotowanie (szkolenia, kursy) i doświadczenie. Opis części II - Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie nadzorowania zajęć z języka francuskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 14.00 do 17.30, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Opis części III - Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie nadzorowania zajęć z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 8.00 do 9.35, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Opis części IV - Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Nr 2 w Milanówku w zakresie nadzorowania zajęć z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 8.00 do 18.50, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Ponadto do zadań asystentów należą: 1. nadzór nad realizacją Projektu w danej jednostce zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w sposób prawidłowy pod względem formalnym i merytorycznym, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym Projektu, 2. systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji Projektu w danej jednostce oraz niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o powstałych nieprawidłowościach, 3. udzielanie wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznej, dokonywanej w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, 4. prowadzenie indywidualnej karty czasu pracy, 5. wizytowanie zajęć, współpraca z nauczycielami zatrudnionymi w projekcie oraz koordynatorem i księgowym projektu, 6. uczestniczenie w spotkaniach związanych z realizacją projektu, 7. prowadzenie ewidencji uczniów uczestniczących w projekcie, 8. monitorowanie obecności uczniów na zajęciach, 9. potwierdzanie kart czasu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu, 10. ustalanie zastępstw zajęć w miarę potrzeb. Asystenci muszą posiadać niezbędne doświadczenie. Opis Dodatkowy 1) Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego, 2) Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa zlecenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy, 4) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych w umowie (Załącznik Nr 2 lub 2a do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa, priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora projektu.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach powyższego projektu Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 r. od poniedziałku do piątku w godzinach i czasie uzależnionych od realizacji projektu. Koordynator jest zobowiązany do: 1. sporządzania dokumentów związanych z realizacją Projektu, z zachowaniem obowiązujących terminów, 2. nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem realizacji projektu, 3. systematycznego monitorowania przebiegu realizacji Projektu oraz niezwłocznego informowania beneficjenta o powstałych nieprawidłowościach, 4. sporządzania sprawozdań, harmonogramów i innych dokumentów związanych z realizacją Projektu i przekazywania ich do właściwych instytucji, z zachowaniem obowiązujących terminów, 5. sporządzania wniosków o płatność, zgłaszania zmian dotyczących realizacji projektu i prowadzenia korespondencji tematycznej, 6. udzielania wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznej, dokonywanej w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, 7. niezwłocznego informowania w formie pisemnej Instytucji Wdrażającej o zmianach w realizacji Projektu lub ewentualnych problemach w realizacji Projektu, 8. prowadzenia indywidualnej karty czasu pracy, 9. nadzorowania pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu, współpracy z asystentami koordynatora i księgowym projektu, 10. nadzoru nad procedurą zakupu urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji projektu, 11. nadzoru nad działaniami promocyjno - informacyjnymi. Koordynator musi posiadać niezbędne przygotowanie (szkolenia, kursy) i doświadczenie..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie nadzorowania zajęć z języka francuskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 14.00 do 17.30, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Ponadto do zadań asystentów należą: 1. nadzór nad realizacją Projektu w danej jednostce zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w sposób prawidłowy pod względem formalnym i merytorycznym, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym Projektu, 2. systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji Projektu w danej jednostce oraz niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o powstałych nieprawidłowościach, 3. udzielanie wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznej, dokonywanej w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, 4. prowadzenie indywidualnej karty czasu pracy, 5. wizytowanie zajęć, współpraca z nauczycielami zatrudnionymi w projekcie oraz koordynatorem i księgowym projektu, 6. uczestniczenie w spotkaniach związanych z realizacją projektu, 7. prowadzenie ewidencji uczniów uczestniczących w projekcie, 8. monitorowanie obecności uczniów na zajęciach, 9. potwierdzanie kart czasu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu, 10. ustalanie zastępstw zajęć w miarę potrzeb. Asystenci muszą posiadać niezbędne doświadczenie..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie nadzorowania zajęć z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 8.00 do 9.35, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Nr 2 w Milanówku..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Nr 2 w Milanówku w zakresie nadzorowania zajęć z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 8.00 do 18.50, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Uzupełnienie specyfikacji.


SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 1a do SIWZ

Załącznik Nr 1b do SIWZ

Załącznik Nr 1c do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 2a do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 30.11.2011 r., godz. 11.46
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 29.12.2011 r., godz. 08.41
Czas Administrator Opis zmiany
29.12.2011 r., godz. 08.41 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
06.12.2011 r., godz. 12.36 Administrator Aktualizacja przetargu
30.11.2011 r., godz. 11.46 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu