Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne

Modernizacja geodezyjnej osnowy poziomej szczegółowej na terenie miasta Milanówka

  • Zamieszczono: 20.09.2012 r.
  • Data składania ofert: 02.10.2012 r., godz. 11.00
  • Data otwarcia ofert: 02.10.2012 r., godz. 11.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania


Modernizacja geodezyjnej osnowy poziomej szczegółowej na terenie miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 201807 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja geodezyjnej osnowy poziomej szczegółowej na terenie miasta Milanówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja geodezyjnej osnowy poziomej szczegółowej na terenie miasta Milanówka. W ramach tej pracy należy wykonać : a) Przegląd i inwentaryzację punktów osnowy wysokościowej podstawowej oraz szczegółowej pod kątem wykorzystania w celu wyznaczenia wysokości punktów osnowy poziomej, b) analizę danych archiwalnych (obserwacji) pod kątem możliwości wykorzystania w łącznym wyrównaniu obserwacji GPS i klasycznych, c) opracowanie projektu technicznego szczegółowej osnowy poziomej III klasy z wykorzystaniem wykonanej inwentaryzacji punktów osnowy (operat KEM OPB 343-19.2011), d) zagęścić osnowę II klasy, uzupełnić brakujące punkty pełniące funkcje punktów kierunkowych, - wyznaczenie położenia nowych punktów II klasy i punktów kierunkowych dokonać metodą obserwacji satelitarnych GPS, e) stabilizację nowych punktów osnowy poziomej III klasy, wymienić znaki zniszczone i uszkodzone na punktach adaptowanych, f) pomiar sieci osnowy III klasy metodą GPS lub poligonową, g) wyznaczenie wysokości punktów osnowy poziomej III klasy dla ok. 1.3 ilości punktów III klasy (w tym wszystkich siatek), h) wyrównanie sieci w układach współrzędnych Warszawa 1975 i 2000, i) sporządzenie zbioru wsadowego do aktualizacji powiatowej bazy osnów, j) sporządzenie dokumentacji technicznej. Szczegółowe omówienie zakresu opracowania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - warunki techniczne. Wybrane informacje charakteryzujące obiekt : - obszar opracowania - miasto Milanówek o pow. 1344 ha - przybliżona ilość punktów osnowy wysokościowej do przeglądu i inwentaryzacji - ok. 95 - przewidywana przybliżona ilość punktów II i III klasy modernizowanej osnowy - ok. 450 3.2. Etapy realizacji zamówienia Etap I - obejmuje prace wymienione punkcie 3.1. od litery a) do litery c) włącznie, Etap II - obejmuje prace wymienione punkcie 3.1. od litery d) do litery j) włącznie, a także zgłoszenie i złożenie operatu do PODGiK w celu przyjęcia go do zasobu geodezyjno-kartograficznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art.67 ust1 p. 6 pzp, w przypadku gdy zaistnieje konieczność wykonania większej ilości jednostek rozliczeniowych przyjętych w zamówieniu podstawowym
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 13.3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku NORDEA Bank Polska S.A. O.Grodzisk Mazowiecki nr konta 17 1440 1387 0000 0000 1322 7535. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie w siedzibie zamawiającego w Starostwie Powiatu Grodziskiego, Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 30. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 30 Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami ul. Żyrardowska 48 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ

Załącznik Nr 7 do SIWZ

Załącznik Nr 8 do SIWZ

Załącznik Nr 9 do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 20.09.2012 r., godz. 08.42
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 23.04.2013 r., godz. 09.15
Czas Administrator Opis zmiany
23.04.2013 r., godz. 09.15 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
10.10.2012 r., godz. 15.59 Marcin Lasocki Aktualizacja przetargu
20.09.2012 r., godz. 08.42 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
20.09.2012 r., godz. 08.42 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu