Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne

Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego na rok 2014

  • Zamieszczono: 29.01.2014 r.
  • Data składania ofert: 11.02.2014 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 11.02.2014 r., godz. 12.30
Grodzisk Mazowiecki: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego na rok 2014
Numer ogłoszenia: 32802 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego na rok 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od dnia 04.03.2014 roku do dnia 31.12.2014 roku po telefonicznym lub faksowym zgłoszeniu potrzeb w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Ilości podanych w tabeli materiałów biurowych mogą ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości wynikają z zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały czas obowiązywania umowy. 1) Ilości materiałów biurowych podanych w tabeli kosztowej zał. Nr 5 do SIWZ mogą ulec zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Podane w SIWZ ilości wynikają z analizy zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego na koszt Dostawcy. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą, w tym w szczególności z transportem, załadunkiem i rozładunkiem oraz ubezpieczeniem przedmiotu dostawy. Koszty te muszą być ujęte w zaoferowanych cenach jednostkowych. 3) Zakres poszczególnych partii zamówienia ustalany będzie każdorazowo zleceniem w zakresie asortymentowym jak w załączniku Nr 5 do SIWZ przesyłanym Dostawcy drogą faksową lub telefonicznie. 4) Dostawca realizował będzie zamówienia w terminach: a) w przypadku zamówień zwykłych - dostawa do 3 dni roboczych od daty przekazania zlecenia b) w przypadku zamówienia z klauzulą PILNE - dostawa w ciągu 24 godzin od momentu przekazania zlecenia. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu zamówionych materiałów na koszt Dostawcy w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową. 6) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie materiały fabrycznie nowe spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie. 7) Dostawca zapewni ciągłą dostępność artykułów wymienionych w załączniku Nr 5 do SIWZ przez cały okres obowiązywania umowy. 8) Faktury wystawiane będą w dniu, w którym zostanie zrealizowana dostawa za zlecone i odebrane materiały. Faktury muszą być wystawione za każde zlecenie oddzielnie. 9) Zamawiający ureguluje należność za dostawy w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 10) Odbioru dostarczonych materiałów dokonywać będzie pracownik Zamawiającego, wskazany w umowie. Odbiór zostanie potwierdzony podpisem złożonym na fakturze Dostawcy. 11) Ilekroć Zamawiający wskazał w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik Nr 5 do SIWZ znak towarowy i/lub patent, i/lub pochodzenie to wskazaniu takiemu towarzyszą nieodłącznie wyrazy lub równoważne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4 do SIWZ 5) Wypełniony wykaz materiałów biurowych - załącznik Nr 5 do SIWZ 6) Wykaz zrealizowanych lub realizowanych dostaw - załącznik Nr 6 do SIWZ, 7) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy - oświadczenie załącznik Nr 7a i 7b do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W pokoju nr 16 (budynek B) Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 12:00, miejsce: w Sali obsługi mieszkańców (parter) Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dane administracyjne
Wytworzył: Władysław Kuziara - Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 29.01.2014 r., godz. 13.36
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 15.02.2017 r., godz. 09.10
Czas Administrator Opis zmiany
15.02.2017 r., godz. 09.10 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
29.01.2014 r., godz. 13.36 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu