Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Dostawa energii elektrycznej do budynków i lokali zarządzanych przez Powiat Grodziski z siedzibą przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim na okres jednego roku.

  • Zamieszczono: 14.10.2015 r.
  • Data składania ofert: 23.10.2015 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 23.10.2015 r., godz. 12.30
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków i lokali zarządzanych przez Powiat Grodziski z siedzibą przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim na okres jednego roku.
Numer ogłoszenia: 150325 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków i lokali zarządzanych przez Powiat Grodziski z siedzibą przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim na okres jednego roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków i lokali zarządzanych przez Powiat Grodziski z siedzibą przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim na okres jednego roku procedura ZP.272.1.4.2015. Przetarg obejmuje 6 lokalizacji: - budynek przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa C11 moc umowna 12,0 kW szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 15.900,0 kWh, - budynek przy ulicy Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa C11 moc umowna 17,0 kW szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 35.200,0 kWh, - budynek Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa C21 moc umowna obecna 60,0 kW szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 162.000,0 kWh. - budynek Żyrardowska 48 w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa C21 moc umowna 60,0 kW szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 106.200,0 kWh, - budynek przy ulicy Piasta 30 w Milanówku, grupa taryfowa C11 moc umowna 37,0 kW szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 45.600,0 kWh, - lokal Nr 17 w budynku Daleka 11c w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa G11 moc umowna 4,0 kW szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 1.455,0 kWh, UWAGA: Zamawiający posiada podpisane umowy na dystrybucję energii elektrycznej do wyżej wymienionych posesji na okres do dnia 30.04.2017 roku z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa ul. Marsa 95, kod 04-470 Warszawa i planuje je zawrzeć na czas nieograniczony. Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii według cen i stawek sprzedawcy energii. Na każdy z obiektów wystawiona będzie niezależna faktura Podane wartości zużycia energii są orientacyjne i służą jedynie do porównania cen złożonych ofert. Rzeczywiste wartości mogą być inne..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Do 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki URE ocena w oparciu o spełnia nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie wystarczy złożone oświadczenie w tej sprawie, Minimum dwie dostawy o wartości co najmniej 20.000,00 złotych brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ocena w oparciu o spełnia nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie wystarczy złożone oświadczenie w tej sprawie, ocena w oparciu o spełnia nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena w oparciu o spełnia nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena w oparciu o spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
• zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 90
• 2 - termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w pokoju nr 16 budynku Kościuszki 32 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Sala obsługi mieszkańców parter Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dane administracyjne
Wytworzył: Władysław Kuziara - Główny Specjalista w Samodzielnym Stanowisku ds Zamówień Publicznych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 15.10.2015 r., godz. 08.50
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 15.02.2017 r., godz. 09.08
Czas Administrator Opis zmiany
15.02.2017 r., godz. 09.08 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
15.10.2015 r., godz. 08.53 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
15.10.2015 r., godz. 08.50 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu