Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiat Grodziski: Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie od dnia 01.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

  • Zamieszczono: 02.11.2020 r.
  • Data składania ofert: 10.11.2020 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 10.11.2020 r., godz. 12.30
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Sali obsługi (parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim do dnia 10.11.2020 roku do godz. 12:00.

Uwaga: Ze względu iż budynek główny Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim jest zamknięty ze względu na zagrożenie epidemiczne, oferty należy złożyć dzwoniąc dzwonkiem dla niepełnosprawnych po prawej stronie drzwi i ofertę odbierze pracownik Sali obsługi mieszkańców.

Wyniki przetargu

Wyniki z otwarcia ofert

Ogłoszenie nr 605036-N-2020

SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ

Załącznik Nr 7 do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Władysław Kuziara - Główny Specjalista w Samodzielnym Stanowisku ds Zamówień Publicznych
Wprowadził: Seweryn Ryński, data: 02.11.2020 r., godz. 14.03
Ostatnia aktualizacja: Marcin Lasocki, data: 25.11.2020 r., godz. 12.27
Czas Administrator Opis zmiany
25.11.2020 r., godz. 12.27 Marcin Lasocki Aktualizacja przetargu
10.11.2020 r., godz. 14.08 Seweryn Ryński Aktualizacja przetargu
02.11.2020 r., godz. 14.03 Seweryn Ryński Dodanie przetargu