Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego ogłąsza przetarg nieograniczony na wykonanie boiska sportowego wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej o wymiarach 44,0 x 24,0 metra wraz z ogrodzeniem, oświetleniem, odwodnieniem, ułożeniem chodników z kostki betonowej wokół boiska i toru wrotkarskiego z asfaltobetonu o długości 183,16 metra i szerokości 4,80 metra na terenie Zespołu Szkół Nr 2 przy ulicy Wójtowskiej 3 w Milanówku”

  • Zamieszczono: 25.05.2006 r.
  • Data składania ofert: 11.07.2006 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 11.07.2006 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 23.05.2006 roku.


Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony o wartości powyżej 60.000,0 EURO na „Wykonanie boiska spor-towego wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej o wymiarach 44,0 x 24,0 metra wraz z ogrodze-niem, oświetleniem, odwodnieniem, ułożeniem chodników z kostki betonowej wokół boiska i toru wrotkarskiego z asfaltobetonu o długości 183,16 metra i szerokości 4,80 metra na terenie Zespołu Szkół Nr 2 przy ulicy Wójtowskiej 3 w Milanówku”. ( CPV 45212221-1, 45233200-1, 45342000-6, 45232451-8, 45316100-6, 45.31.1).
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 126 z dnia 23.05.2006 pozycja 26901.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowego boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymia-rach 44,0 x 24,0 metra z trawy syntetycznej wraz z ogrodzeniem, oświetleniem, odwodnieniem, uło-żeniem chodników z kostki betonowej i toru wrotkarskiego z asfaltobetonu o długości 183,16 metra i szerokości 4,80 metra na terenie Zespołu Szkół Nr 2 przy ulicy Wójtowskiej 3 w Milanówku. (CPV: 45212221-1 boiska sportowe; 45233200-1 nawierzchnia z trawy syntetycznej, 45342000-6 ogro-dzenie –piłkochwyty; 45232451-8 odwodnienie; 45316100-6 oświetlenie terenu),
Zakres przewidzianych prac zawiera dokumentacja techniczna + kosztorysy ślepe w branżach
ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej (odwodnienia terenu) oraz specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę
geodezyjną, inwentaryzacje powykonawczą, wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu do
stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty
należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 30.09.2006 roku.
2. Wadium przetargowe wynosi: 10.000,0 zł ( dziesięć tysięcy złotych).
3. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej lub częściowej.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych
urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzenia i materiały podane w dokumentacji
technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających i dodatkowych do podstawowego
zakresu zamówienia zgodnie z art. 67 punkt 6 i 7 Prawa zamówień publicznych.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących
robót:
1) instalacje elektryczne,
2) instalacje sanitarne - odwodnienie terenu boiska
3) wykonanie nawierzchni toru wrotkarskiego z asfaltobetonu.

7. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania
przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 usta-


wy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. Nr 19 poz.177 z
późniejszymi zmianami) oraz spełniający następujące warunki minimalne:
1) w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakte-rze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
2) udzielenie gwarancji na okres minimum 3 lat od daty końcowego odbioru,
3) dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i minimum 5 etatowych pracowników,
4) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, po-twierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wy-konawcy.

8. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą można odebrać
osobiście w pokoju nr 18 ul. Kościuszki 32 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub za zalicze-
niem pocztowym. Cena specyfikacji wynosi 30,50 złotych brutto.

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

9. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
10. Kryterium oceny ofert stanowi najniższa cena brutto ( waga – 100%).
11. Oferty można składać do dnia 11.07.2006 roku do godziny 12.00 w Kancelarii Notarialnej
Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Spółka cywilna ul. Bartniaka 12a
kod 05-825 w Grodzisku Mazowieckim.
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.07.2006 roku , o godz. 12.30, w siedzibie zamawiającego
w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki nr 30, pokój nr 3 w sali konferencyjnej na
parterze.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 25.05.2006 r., godz. 13.15
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 25.05.2006 r., godz. 13.15
Czas Administrator Opis zmiany
25.05.2006 r., godz. 13.15 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.