Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zarządzenie nr 26

w sprawie przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych na zadania wykonywane z zakresu prawa geodezyjnego i innych ustaw
Zarządzenie Nr 26/04
Starosty Grodziskiego
z dnia 31 maja 2004r.


w sprawie przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych na zadania wykonywane z zakresu prawa geodezyjnego i innych ustaw, finansowanych z Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym oraz z dotacji budżetu państwa, a także na zadania wykonywane z zakresu gospodarki nieruchomościami finansowane z dotacji budżetu państwa.

Na podstawie art. 7, art. 15, art. 18 i art 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177) w związku z art. 6a ust. 1 pkt 2 lit. „b” i ust. 3 ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2000r., Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.) oraz art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 46 poz. 543 z późn. zm.) Starosta Grodziski, w którego zastępstwie działa Wicestarosta Grodziski, zarządza co następuje:

§ 1
Ustalam następującą procedurę przy udzielaniu zamówień publicznych na wykonywane przez Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatu Grodziskiego, zadania Starosty Grodziskiego z zakresu:
1) prawa geodezyjnego i innych ustaw finansowane z Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym i z dotacji budżetu państwa,
2) gospodarki nieruchomościami finansowane z dotacji budżetu państwa

§ 2
1. Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami lub Geodeta Powiatowy występują do Starosty Grodziskiego z wnioskiem o realizację konkretnego zadania. Wniosek powinien określać przedmiot zamówienia, środki finansowe, tryb zamówienia oraz uzasadnienie.
2. Zgoda Starosty Grodziskiego w formie adnotacji na wniosku oraz kontrasygnata Skarbnika Powiatu powoduje uruchomienie działań mających na celu udzielenie zamówienia publicznego na zasadach i trybie określonym w Prawie zamówień publicznych.

§ 3
1. Wykonanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia z zakresu zadań, o których mowa w § 1 pkt 1 zarządzenia, powierza się Geodecie {Powiatowemu oraz Naczelnikowi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki nieruchomościami.
2. W szczególności do obowiązków osób wymienionych w ust. 1 należy:
1) opracowanie dokumentacji niezbędnej do udzielenia zamówienia (SIWZ, ogłoszeń i innej),
2) ogłaszanie przetargu,
3) wydawanie kompletu dokumentów zainteresowanym udziałem w postępowaniu i przekazywanie je zainteresowanym,
4) przygotowanie odpowiedzi na pytania zainteresowanych udziałem w postępowaniu i przekazywanie je zainteresowanym.
5) dokonywanie innych czynności wynikających z przepisów o zamówieniach publicznych.

§ 4
1. Wykonanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia z zakresu zadań określonych w § 1 pkt 2 zarządzenia powierza się pracownikowi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami wskazanemu we wniosku, o którym mowa w § 2 ust. 1 zarządzenia.
2. Do obowiązków osoby wymienionej w ust. 1 stosuje się § 3 ust. 2 zarządzenia.

§ 5
1. Z zakresu zadań określonych w § 1 zarządzenia, postępowania o udzielenie zamówień, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro, przeprowadza komisja przetargowa.
2. Powołuje się stałą komisję przetargową w składzie:
- Michał Janczarski Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami,
- Maria Iwanek Geodeta Powiatowy – członek Komisji,
- Ewa Sławińska Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – członek Komisji,
- Edyta Kozłowska – sekretarz Komisji.
3. Zadaniem komisji przetargowej jest:
1) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
2) zbadanie oferty, dokonanie oceny oferty,
3) przedstawienie propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty,
4) wystąpienie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

4. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący komisji, prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich udokumentowaniem
5. Zmiana składu osobowego komisji nie wymaga formy zarządzenia. Zmiany w składzie osobowym dokonuje Starosta Grodziski w zwykłej formie pisemnej.
6. Starosta Grodziski może powierzyć komisji przetargowej przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro. Powierzenie przeprowadzenia postępowania następuje w zwykłej formie pisemnej, poprzez adnotację na wniosku o którym mowa w § 2 ust. 1 zarządzenia lub na oddzielnym piśmie.

§ 6
1. Dokumentacje o udzielenie zamówienia zatwierdza Starosta Grodziski.
2. Zamówienia udziela Starosta Grodziski, oferentowi wyłonionemu w oparciu o dokumentację z przeprowadzonego postępowania.

§ 7
Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Marek Madej, data: 25.08.2004 r., godz. 09.27
Ostatnia aktualizacja: Marek Madej, data: 25.08.2004 r., godz. 09.27
Czas Administrator Opis zmiany
25.08.2004 r., godz. 09.27 Marek Madej Dodanie strony do BIP.