Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Posiedzenie ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO, które odbyło się w dniu 16 października 2019 r.

Relacja z posiedzenia Zarządu Powiatu Grodziskiego, które odbyło się w dniu 16 października 2019 roku.


Na posiedzeniu Zarząd Powiatu Grodziskiego podjął uchwały w sprawach:
-wyrażenia zgody na likwidację środków trwałych, elementów wyposażenia oraz przedmiotów pozostających w ewidencji ilościowej, będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim;
-wydania opinii do wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zadania: „Rozbudowa drogi gminnej w ciągu ulicy Okrężnej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+500,00 w zakresie wykonania chodnika wraz z odwodnieniem w miejscowości Bieganów oraz Międzyborów, gmina Jaktorów – etap I”;
-ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym w roku 2019;
-powołania Komisji Konkursowej w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym w roku 2019, przedmiotem którego jest prowadzenie zajęć warsztatowo – edukacyjnych dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych, ich rodziców i nauczycieli w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz agresji rówieśniczej w szkołach;
- ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie prowadzenia punktu nieodpłatnej pomocy prawnej lub punktu nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w Grodzisku Mazowieckim i powołania Komisji Konkursowej. Z uwagi na to, że oba punkty będą znajdowały się w budynku „Mediateki” w Grodzisku Mazowieckiem przy ul. 3 Maja 57, zostanie zawarte stosowne porozumienie z Ośrodkiem Kultury Gminy Grodzisk Mazowieckim;
- przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Dalekiej 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego” – wymiana całej instalacji elektrycznej w budynku;
- zatwierdzenia wyniku postępowania i udzielenia zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro na „Zakup samochodu osobowego”;
- zmiany uchwały budżetowej Powiatu Grodziskiego na 2019 rok.

Zarząd przyjął i przekazał Radzie Powiatu Grodziskiego projekty uchwał w sprawach:
- nabycia nieruchomości gruntowej we wsi Boża Wola;
- powierzenia Burmistrzowi Grodziska Mazowieckiego zadania zarządzania częścią drogi powiatowej nr 1505 na odcinku od ul. Niedźwiedziej do ul. Promiennej we wsi Adamowizna;
- oddania w dzierżawę na okres 10 lat nieruchomości gruntowej w Podkowie Leśnej.


Na posiedzeniu uzgodniono wysokość odszkodowania za grunt przeznaczony pod poszerzenie drogi powiatowej nr1527W we wsi Piotrkowice gm. Żabia Wola.
Z uwagi na to, że w wyniku ogłoszonego przetargu na zakup i dostawę autobusu szkolnego dla Zespołu Szkół Specjalnych im. H. Szczerkowskiego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wpłynęła jedna oferta na kwotę wyższą niż zabezpieczona w budżecie szkoły, postanowiono na ten cel zwiększyć środki o 37 000 zł.
Zarząd wyraził zgodę na patronat Starosty Grodziskiego oraz przeznaczenie z budżetu Powiatu z działu „Kultura fizyczna” kwoty w wysokości 500 zł na zawody sportowe „Puchar Polski Taekwondo ITF Choi Jung Hwa”.

Zarząd przekazał do właściwych merytorycznie komórek projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Żabia Wola obejmującego działki położone w miejscowościach: Kaleń, Musuły i Józefina wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Starosta przekazał informacje na temat:
-zawiadomienia Wójta Gminy Żabia Wola o podjęciu przez Radę Gminy Żabia Wola Uchwały nr 39/X/2019 z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Żabia Wola obejmującego działki położone w miejscowości Zalesie;
-zawiadomienia Wójta Gminy Jaktorów o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie dokonania z urzędu podziału nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, położonych w obrębie Budy – Grzybek, w gminie Jaktorów;
-zawiadomienia Wójta Gminy Jaktorów o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie dokonania z urzędu podziału nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, położonej w obrębie Chylice, w gminie Jaktorów;
-informacji Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Mazowieckiego
w Warszawie nt. zebranego materiału dowodowego dotyczącego postępowania w sprawie wydania decyzji potwierdzających nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności gruntów zajętych pod część drogi powiatowej nr 38128 w miejscowości Kaski, w gminie Baranów
Dane administracyjne
Wytworzył: Anna Gębalska-Berekets - Samodzielne Stanowsko Promocji Powiatu
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 31.10.2019 r., godz. 15.05
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 31.10.2019 r., godz. 15.05
Czas Administrator Opis zmiany
31.10.2019 r., godz. 15.05 Elwira Strzelczyk Dodanie strony