Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Posiedzenie ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO, które odbyło się w dniu 8 lipca 2020 r.

Relacja z posiedzenia Zarządu Powiatu Grodziskiego, które odbyło się w dniu 8 lipca 2020 roku
Zarząd Powiatu Grodziskiego podjął uchwały w sprawach:
-odwołania pana Cezarego Skalskiego ze stanowiska dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim;
-ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora w Zespole Szkół Nr 1w Grodzisku Mazowiecki;
- przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 800 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Grodziskiego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań;
- zaopiniowania propozycji pozbawienia drogi nr 4130W (ul. 3 Maja) kategorii powiatowej na odcinku (o długości ok. 450 m) położonym w miejscowości Truskaw w gminie Izabelin w celu jednoczesnego zaliczenia do kategorii dróg gminnych.
Zarząd przyjął do wiadomości wykonanie planu metodyczno – instrukcyjnego Biblioteki Publicznej Gminy Grodzisk Mazowiecki za I półrocze 2020 r oraz zmianę planu finansowego placówki za 2020 rok.

Starosta przedstawił informacje na temat:
-odpowiedzi Zarządu Zlewni w Łowiczu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie dotyczącej rowów pozaewidencyjnych znajdujących się na działkach w miejscowości Budy Grzybek tj. na terenie objętym inwestycją: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1515W od km 8+392,00 do km 10+775,88 w miejscowościach Budy Grzybek – gmina Jaktorów oraz Czarny Las i Makówka – gmina Grodzisk Mazowiecki”;
-ostatecznych decyzji Wojewody Mazowieckiego stwierdzających nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności nieruchomości zajętych pod część drogi publicznej nr 38128 (obecny 3833) w miejscowości Kaski w gminie Baranów;
-informacji Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w sprawie zgromadzonego materiału dowodowego w prowadzonym z wniosku Zarządu Powiatu Grodziskiego postępowaniu administracyjnym dotyczącym wydania decyzji potwierdzającej nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności gruntu zajętego pod część drogi powiatowej ulicy Kazimierzowskiej w Milanówku;
-informacji Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w sprawie zgromadzonego materiału dowodowego w prowadzonym z wniosku Zarządu Powiatu Grodziskiego postępowaniu administracyjnym dotyczącym wydania decyzji potwierdzającej nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności gruntu zajętego pod część drogi powiatowej nr 01418 we wsi Władków gmina Grodzisk Mazowiecki;
-informacji Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w sprawie prowadzonego z wniosku Zarządu Powiatu Grodziskiego postępowania administracyjnego dotyczącego wydania decyzji potwierdzającej nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności gruntu zajętego pod część drogi powiatowej ulicy Kazimierzowskiej w Milanówku.
Dane administracyjne
Wytworzył: Anna Gębalska-Berekets - Samodzielne Stanowsko Promocji Powiatu
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 20.07.2020 r., godz. 14.23
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 20.07.2020 r., godz. 14.23
Czas Administrator Opis zmiany
20.07.2020 r., godz. 14.23 Elwira Strzelczyk Dodanie strony