Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Referat Organizacyjny

Siedziba, zadania.
Adres:
ul. Daleka 11A
05-825 Grodzisk Mazowiecki

Kontakt:
tel.: 22 300 85 23

Kierownik Referatu Organizacyjnego
Joanna Madej

Zadania

Do podstawowych zadań Referatu Organizacyjnego należy prowadzenie następujących spraw:

1) prowadzenie Punktu Obsługi Mieszkańców oraz wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa, w tym: rejestracja korespondencji wpływającej, przekazywanie pism do Wydziałów oraz rejestracja korespondencji wychodzącej w formie elektronicznego rejestru przesyłek wychodzących na podstawie przesłanych drogą elektroniczną rejestrów z poszczególnych Wydziałów Starostwa,
2) prowadzenie obsługi biurowej Starosty i Wicestarosty,
3) prowadzenie rejestru upoważnień wydawanych przez Starostę,
4) prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa oraz kierowników jednostek organizacyjnych, dla których Starosta jest zwierzchnikiem służbowym, z wyłączeniem dyrektorów szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat,
5) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji służbowych i prowadzenie ich ewidencji,
6) prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy,
7) prowadzenie postępowań dotyczących naborów pracowników,
8) przygotowywanie procedur oraz nadzorowanie przebiegu oceny okresowej pracowników,
9) przygotowywanie procedur przeprowadzania służby przygotowawczej, organizacja i nadzór nad przeprowadzeniem egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,
10) opracowywanie projektów regulaminu pracy Starostwa oraz innych aktów prawnych związanych z zakresem działania Referatu,
11) prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi dla pracowników Starostwa (z wyłączeniem obsługi finansowej),
12) inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa,
13) zamawianie i zakup materiałów biurowych, środków czystości i właściwa ich dystrybucja,
14) załatwianie spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, nagłówkowymi i tablicami, prowadzenie ewidencji pieczęci,
15) prowadzenie spraw związanych z konserwacją wyposażenia Starostwa,
16) prowadzenie biura rzeczy znalezionych,
17) udzielanie informacji publicznej z zakresu działania Referatu,
18) przyjmowanie wniosków o wpisanie zaproszenia cudzoziemca do ewidencji zaproszeń i wydawanie zaproszeń,
19) zapewnienie obsługi i techniczno – materialnych warunków pracy powiatowej komisji wyborczej oraz wykonywanie zadań związanych z organizacją i przeprowadzaniem wyborów na obszarze powiatu,
20) sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu działania Referatu.
Dane administracyjne
Wytworzył: Joanna Damaziak - Sekretarz Powiatu Grodziskiego
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 23.06.2003 r., godz. 13.16
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 14.02.2023 r., godz. 11.46
Czas Administrator Opis zmiany
14.02.2023 r., godz. 11.46 Elwira Strzelczyk Edycja strony
13.02.2023 r., godz. 15.43 Elwira Strzelczyk Edycja strony
24.06.2021 r., godz. 15.56 Elwira Strzelczyk Edycja strony
18.03.2021 r., godz. 15.04 Elwira Strzelczyk Edycja strony
23.09.2019 r., godz. 16.09 Elwira Strzelczyk Edycja strony
12.09.2019 r., godz. 17.44 Elwira Strzelczyk Edycja strony
12.09.2019 r., godz. 17.44 Elwira Strzelczyk Edycja strony
19.04.2017 r., godz. 15.35 Elwira Strzelczyk Edycja strony
12.07.2016 r., godz. 14.19 Elwira Strzelczyk Edycja strony
23.06.2003 r., godz. 13.16 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.