Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 997/2023 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 21 czerwca 2023 r.

w sprawie unieważnienia czynności wyboru ofert i wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zatwierdzenia wyniku postępowania po ponownym wyborze oferty i udzielenia zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na" Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Żyrardowska 48 w Grodzisku Mazowieckim" w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej na budynku przy ulicy Dalekiej 11 a oraz budowa instalacji fotowoltaicznej wraz Z remontem dachu na budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48" - oznaczenie sprawy: ZP.272.1.8.2023 o wartości, która jest równa lub przekracza kwotę l30 000 złotych
Dane administracyjne
Wytworzył: Władysław Kuziara Samodzielne Stanowisko ds Zamówień Publicznych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 29.06.2023 r., godz. 16.46
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 29.06.2023 r., godz. 16.48
Czas Administrator Opis zmiany
29.06.2023 r., godz. 16.48 Elwira Strzelczyk Edycja strony
29.06.2023 r., godz. 16.46 Elwira Strzelczyk Dodanie strony