Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Posiedzenie ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO, które odbyło się w dniu 12 kwietnia 2017 r.

Relacja z posiedzenia Zarządu Powiatu Grodziskiego, które odbyło się w dniu 12 kwietnia 2017 roku.

Na posiedzeniu omówiono kwestię dotyczącą rejestracji Powiatu Grodziskiego jako odbiorcy towarów w rozumieniu ustawy o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów.
Zarząd podjął uchwały w sprawach:
-powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół nr 2 im. gen. J. Bema w Milanówku przy ul. Wójtowskiej 3;
-powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Bałtyckiej 30.;
-powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Publicznego Ogniska Plastycznego w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Żyrardowskiej 48;
-wydania opinii do wniosku o uzyskanie zezwolenia a realizację inwestycji drogowej dla zadania: „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy Al. Olszowej w Książenicach”.
Zarząd wyraził zgodę na:
-przeznaczenie łącznej kwoty 4500 zł na nagrody Starosty
dla najlepszego absolwenta każdego typu szkoły prowadzonej przez Powiat Grodziski,
w formie uzgodnionej z dyrektorami szkół;
-zawarcie porozumienia z Gminą Grodzisk Mazowiecki w sprawie przekazania zadania zarządzania częścią drogi powiatowej nr 1503 ul. Nadarzyńskiej
w rejonie skrzyżowania z ul. Warszawską w Grodzisku Mazowieckim, w związku
z realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na projektowaniu i realizacji rozbudowy skrzyżowania ul. Nadarzyńskiej i ul. Warszawskiej;
- zawarcie porozumienia z Gminą Milanówek w sprawie udzielenia przez Gminę pomocy rzeczowej dla Powiatu, polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy ul. Warszawskiej w Milanówku na odcinku
od ul. Piłsudskiego do ul. Prostej oraz przekazania przez Powiat w zarząd Gminie część drogi powiatowej objętej zadaniem;
-zawarcie porozumienia z Gminą Milanówek w sprawie udzielenia przez Gminę pomocy rzeczowej dla Powiatu, polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej remontu ul. Brwinowskiej w Milanówku na odcinku
od ul. Królewskiej do północnej granicy Miasta oraz przekazania przez Powiat w zarząd Gminie część drogi powiatowej objętej zadaniem.
Starosta przedstawił informację na temat ostatecznej decyzji Wojewody Mazowieckiego stwierdzającej nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności nieruchomości zajętej pod część drogi publicznej nr 01415 w miejscowości Marynin w gminie Grodzisk Mazowiecki.
Członek Zarządu Mirosław Paciorek poinformował o swoim udziale w spotkaniu organizowanym przez Burmistrz Miasta Milanówek z mieszkańcami na temat projektu ustawy metropolitalnej.
Dane administracyjne
Wytworzył: Anna Gębalska - Berekets - Samodzielne Stanowisko Promocji Powiatu
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 27.04.2017 r., godz. 12.20
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 27.04.2017 r., godz. 12.20
Czas Administrator Opis zmiany
27.04.2017 r., godz. 12.20 Elwira Strzelczyk Dodanie strony